Nintendo Switch reklamowany jako platforma, na której najłatwiej przechodzić gry
Europejski oddział Nintendo wydał właśnie film, który skupia się na przenośności Switcha oraz ogromie funkcji, które ten aspekt zapewnia graczom.
Nintendo Switch zachwycił graczy na całym świecie, a chyba żadna konsola przenośna nie zrobiła w Europie takiego szału od czasu PlayStation Portable. Nic więc dziwnego, że coraz więcej plotek przekonuje o tym, jakoby japoński gigant miał niedługo wydać na rynek wersję Mini swojej konsoli.
Nintendo Switch Mini nadciąga? Wyciek kolejnych akcesoriów do konsoli
Dużą zaletą pełnej wersji Switcha jest jednak fakt bycia hybrydą konsoli stacjonarnej oraz przenośnej. Wokół tego została nakręcona najnowsza reklama Pstryka, za którą odpowiada oddział Nintendo w Europie.
Krótkie, kilkuminutowe wideo składa się z wypowiedzi brytyjskich graczy, którzy w szerokim zakresie mobilności konsoli dopatrują się znacznego ułatwienia w przechodzeniu gier do końca. Przenośność sprawia, że kompletowanie gier jest łatwiejsze niż na innych konsolach.
Podkreśla to wymowny hashtag zawarty w tytule filmu - #CompletedOnSwitch. Doskonale streszcza przekaz zawarty w materiale, który możecie sprawdzić poniżej: