Nintendo Switch idealne do zabawy z rodzicami. Telewizyjne reklamy konsoli
Wczoraj amerykański oddział Nintendo zachęcał nas do wspólnej zabawy przy Nintendo Switch z naszymi ojcami (lub na odwrót - ojców zachęcał do zabawy z synami i córkami). Tym razem możemy przyjrzeć się najnowszym reklamom telewizyjnym z Japonii.
Nintendo nie próżnuje oczywiście na swoim rodzimym rynku, gdzie Switch cieszy się bardzo dużą popularnością (konsola prześcignęła już w Kraju Kwitnącej Wiśni PS4 pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy).
Prezes Nintendo o losach 3DS-a
Najnowsze reklamy mają jeszcze pomóc Nintendo Switch na japońskim rynku. Ponownie koncern skupia się w swych reklamach na rodzinnych motywach - zabawie dziadków i rodziców z najmłodszymi w multiplayerze.
Nintendo trochę zmieniło swoją strategię reklamową. Korporacja stawiała w swoich spotach początkowo na motywy multiplayerowe (w trybie lokalnym) i wspólną zabawę osób w wieku ok. 20-30 lat. Po ok. roku od premiery firma wystartowała z akcją reklamową skierowaną ku młodszym graczom, rodzicom i dzieciom.