Risen 2: świat w ruchu
Po filmikach o różnych frakcjach, oraz o projektowaniu lokacji do Risen 2, przychodzi pora na nowy materiał, prezentujący kulisy powstawania dzieła Piranha Bytes. Tym razem weźmiemy pod lupę sposób powstawania animacji NPC-ów i głównego bohatera.
Po filmikach o różnych frakcjach, oraz o projektowaniu lokacji do Risen 2, przychodzi pora na nowy materiał, prezentujący kulisy powstawania dzieła Piranha Bytes. Tym razem weźmiemy pod lupę sposób powstawania animacji NPC-ów i głównego bohatera.
Temat motion-capture wraca oczywiście jak bumerang - nie sposób dzisiaj pomyśleć nowego, wysokobudżetowego tytułu, który nie wykorzystywałby tego ułatwienia w pracy animatorów. Deweloperzy opowiadają o swojej współpracy z kaskaderami - można w tym miejscu zobaczyć m.in. kilka symulowanych pojedynków.
Oczywiście motion-capture nie sprawdzi się przy problemie animowana potworów. W tym miejscu deweloperzy musieli opracowywać sekwencję ruchów klatka po klatce.