Fan odtworzył kadry ze znanych filmów w Unreal Engine 4. Potęga ray tracingu
Ray tracing został zaimplementowany do Unreal Engine w marcowej aktualizacji. Od tego czasu z technologii reklamowanej przez NVIDIA mogą korzystać autorzy gier i amatorskich projektów.
Ray tracing jest już dostępny w narzędziach i środowisku Unreal Engine 4 a pierwsi amatorzy zaczynają korzystać z tej funkcji.
Użytkownik YouTube znany pod pseudonimem "sertac tasdemir" odtworzył w środowisku Unreal Engine 4 szereg scen ze znanych filmów. Oczywiście we wszystkich przypadkach wykorzystano ray tracing. Demonstracje zostały odpalone na PC z NVIDIA GeForce RTX2080Ti.
Filmiki przedstawiają sceny z Mrocznego Rycerza, Incepcji, Niepamięci ("Oblivion"), Matrixa, Powrotu do przyszłości i Blade Runnera 2049. Oczywiście nie ma tu co liczyć rozbudowane animacje - w końcu to projekt fana a nie wysokobudżetowe przedsięwzięcie.
Warto sprawdzić: