Borderlands 3 powstawałoby kilka lat dłużej, gdyby nie Unreal Engine 4

Gry
1150V
Borderlands 3 powstawałoby kilka lat dłużej, gdyby nie Unreal Engine 4
Tytus Stobiński | 08.08.2019, 14:31

Od ukazania się Borderlands 2 minie wkrótce 7 lat. Niegdyś, taki okres pozwalał na wyprodukowanie kilku gier dobrej jakości przez studio, a obecnie stanowi normalny proces developersk jednej części franczyzy.

Borderlands 3 to jedna z najbardziej oczekiwanych premier najbliższych miesięcy. Poprzednie części udowodniły, że w swojej kategorii stanowią najwyższą klasęm a wedle wszelkich zapowiedzi, najnowsza odsłona ma realną szansę stać się tą najlepszą. O ile rzeczywiście twórcy spełnią wszystkie składane nam regularnie obietnice. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Wczoraj, Wojtek pisał Wam o możliwości wyboru ustawień graficznych, jaki zaoferuje Borderlands 3, natomiast dziś twórcy poinformowali nas, że dzięki użyciu najnowszej generacji silnika Unreal Engine, proces developerski został skrócony o okres 2-3 lat. Przypomnę, ostatnie odsłony korzystały z bardzo zmodyfikowanej wersji Unreal Engine 3. Wyobrażacie sobie czekać na nadchodzącą część gry do 2021 roku? 10 lat, to już naprawdę duży odstęp czasowy pomiędzy częściami, choć historia pokazała nam, że takie przypadki również się zdarzały. 

A jak wiele lat Wy jesteście w stanie czekać na kolejną odsłonę lubianej przez Was serii?

Więcej na temat Borderlands 3:

 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Borderlands 3.

Źródło: https://gamingbolt.com/borderlands-3-devs-cut-2-3-years-of-development-time-using-unreal-engine

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper