Ninja pierwszym profesjonalnym graczem sponsorowanym przez Adidas
Markę Adidas reprezentują najwięksi sportowcy na świecie. Firma chętnie wykłada pieniądze na piłkarzy, koszykarzy, bokserów, golfistów, hokeistów, całe drużyny lub sponsoruje zespoły narodowe, ale Ninja stał się pierwszym graczem, który podpisał umowę z niemieckim przedsiębiorstwem.
Ninja nie może ostatnio narzekać na brak ciekawych wyzwań. Streamer zdecydował się związać z Microsoftem i podpisał umowę na wyłączność z platformą Mixer. Następnie odniósł on kilka sukcesów w nowym „domu”, ale najwidoczniej to dopiero początek.
Tyler Blevins stał się pierwszym graczem sponsorowanym przez Adidas. Teraz na wszystkich oficjalnych wydarzeniach zawodnik będzie biegał w ubraniach z charakterystycznymi, trzema paskami, a na jego konto systematycznie będzie wpływać odpowiednio duża kwota.
Adidas w oświadczeniu dla redakcji Engadget podkreślił, że zamierza wspierać twórców i korporacja szuka nowych sposobów wspierania 2,3 mld graczy na całym świecie. Możemy w tej sytuacji przypuszczać, że firma będzie w kolejnych latach angażować się w różne inicjatywy związane z grami. Nie jest to oczywiście wielka niespodzianka, bo jak wiadomo nasza branża rośnie z każdym kolejnym miesiącem, więc największe korporacje muszą patrzeć przychylnym okiem w stronę elektronicznej rozrywki.
Aktualnie czekamy na dalsze działania związane ze współpracą na linii Ninja x Adidas, ale nie będę raczej specjalnie zaskoczony, gdy w niedalekiej przyszłości pojawi się oficjalna linia odzieży przygotowana dla graczy.
No shortcuts. Only long days. Never let anyone tell you that you can’t catch your dreams.
— Ninja (@Ninja) August 27, 2019
Choose your path. Put the TIME IN.
I’m humbled, and excited, to officially announce my partnership with @adidasoriginals
. https://t.co/B42gK4AoF5#createdwithadidas pic.twitter.com/PdAKnCflCD
Warto sprawdzić: