Cyberpunk 2077 z nowymi informacjami. Rozwój postaci dostarczy świeże animacje, a przeciwnicy zabiją się sami
Zaprezentowany w piątek najnowszy gameplay z nadchodzącego Cyberpunk 2077 został okraszony na koniec sesją QA z twórcami. Czas na solidną porcję informacji.
Jak mogliśmy usłyszeć, bronie w najnowszej grze CD Projekt RED działają w ramach 3 kategorii, a każda z nich definiuje sposób, w jaki rozprawimy się z wrogami. Są to odpowiednio inteligencja, technologia oraz moc. Pistolety oraz karabiny produkowane są przez przeróżnych producentów w świecie gry, a każda z broni posiada własną historię oraz szczegółowy opis, mówiący kto jest jej potencjalnym odbiorcą.
Część z dostępnego arsenału powstała na ten przykład w oparciu o tzw. cyberware, a inne zostały złożone w taki sposób, że wraz z każdym wystrzałem zwiększają szybkość wypluwania kolejnych serii pestek. Natrafimy także na posiadającą 8 luf strzelbę, a większość gnatów posiada dodatkowy tryb strzelania. Warto również trzymać się wybranej przez nas spluwy, ponieważ wraz z kolejnymi strzelaninami, uczymy się z niej lepiej korzystać. To sprawia, że nasz V potrafi m in. ją zdecydowanie szybciej przeładowywać i wyciągać. Twórcy podkreślają, że takich smaczków będzie znacznie więcej, a by umilić nam obcowanie z grą, kolejne poziomy w obsłudze zostaną wzbogacone nowymi animacjami. Progres więc będzie odczuwalny i zauważalny.
Wspomniany cyberware, czyli dziedzina mająca na celu stworzenie działającego interfejsu na linii sprzętów elektronicznych, a ludzkiego mózgu, z oczywistych względów stanowi bardzo istotny punkt nie tylko świata, ale samej walki w Cyberpunk 2077. Przykładowo, niektóre oprogramowania pozwolą nam na wejście w tzw. slow-motion, a inne znacznie zwiększą naszą akrobatykę. Pojawi się również możliwość zhakowania modów, w których posiadaniu będą przeciwnicy, dzięki czemu zmusimy ich do wykonywania czynności zagrażających życiu, jak choćby odbezpieczanie granatów odłamkowych, jakie trzymają w swoich dłoniach.
W grze pojawią także specjalne zadania, które developer określa jako uliczne historie. Te otrzymuje w przeróżnych zakątkach sześciu dystryktów Night City, a studio zapewnia, że każdy quest jest utrzymany w tonie historii głównego bohatera i nie sprawi, że wybijemy się z rytmu głównej linii fabularnej. Prawdopodobnie otrzymamy coś na wzór wiedźmińskich kontraktów i tajemniczych nieznajomych z gier Rockstar.
Więcej na temat polskiego megahitu na naszym portalu:
- Cyberpunk 2077 na świeżym fragmencie rozgrywki - oglądajcie z nami już dziś wieczorem! [AKTUALIZACJA#1]
- Wiedźmin 3: Dziki Gon wciąż notuje kapitalną sprzedaż. CD Projekt podsumowuje półrocze
- Cyberpunk 2077 z nowymi faktami. CD Projekt Red dostarcza informacje o rozwoju postaci i eksploracji świata
- Cyberpunk 2077 stracił wybór płci po opiniach graczy. CD Projekt RED zareagowało na informacje zwrotne
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.