Death Stranding to początek. Hideo Kojima już szykuje nową grę
Death Stranding powoli nadciąga na konsolę Sony, zatem już niedługo w pełnej krasie będziemy mogli zapoznać się z wszystkimi tajemnicami produkcji Hideo Kojimy. Jak się jednak okazuje, Japończyk nie planuje wakacji po listopadowej premierze tytułu.
Do startu jednego z najbardziej oczekiwanych tytułów od legendarnego twórcy Metal Gear Solid pozostały niecałe dwa miesiące. Jak na razie wiemy, że znany deweloper szykuje się do wielkiej prezentacji na tegorocznym TGS, szlifując jeszcze kolejne szczegóły - Death Stranding bowiem zostanie zaprezentowane w trakcie dwóch paneli.
Wszelkie świeże informacje wypływające od Japończyka sugerują jednak, że za niedługo będziemy mogli usłyszeć o kolejnych nowych pomysłach. Death Stranding zapowiada się na początek znacznie dłuższych prac. Już w wiadomości o Tokyo Game Show 2019 wspomniano o „nowym projekcie”.
Oczywiście wszelkie doniesienia od Kojimy mocno rozniecają nadzieje oddanych mu fanów, Japończyk jednak podkreśla, że premiera jego gry nie rozpoczyna czasu odpoczynku. Na Twitterze twórca wyjaśnia jak wygląda w jego przypadku proces tworzenia. Po premierze najnowszego tytułu wiele się nie zmieni - ruszy kolejny nowy projekt:
„Jestem głęboko zaangażowany od promocji po planowanie do projektowania gier, poprzez tworzenie fabuły, ustawień, koncepcji, produkcji, udoskonalenia i przygotowania do wydania, od początku do końca(...). Nie pamiętam wakacji na dłużej niż tydzień, ponieważ realizuję następne [projekty -red.] od razu po zakończeniu wcześniejszych. Nawet kiedy byłem niezależny, następnego dnia już pracowałem. To się nie zmieni nawet po zakończeniu DS.”
Czego zatem będziemy mogli się spodziewać? Wiemy, że deweloper zawsze czuwa nad wszelkimi aspektami swoich produkcji, dopracowując je z największą dbałością i zgodnie z własnymi szalonymi koncepcjami. Jak na razie nie znamy szczegółów "nowych projektów", jednak po deweloperze możemy spodziewać się jednego - kolejnych niebanalnych koncepcji.
Polishing the game while preparing things for TGS, and promotions after that as well as for the next project.
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) September 7, 2019
I want to become a crab🦀 pic.twitter.com/d11tBgUZLG
僕は企画からゲームデザイン、物語、設定、世界観、演出、調整、プロデュース、発売までのプロモーションと、川上から川下まで1作品の最初から最後まで深く関わる。終わっても次があるので1週間以上休暇を取った記憶はない。独立した時も次の日から企画してた。DSが終わってもそれは変わらないような😂
— 小島秀夫 (@Kojima_Hideo) September 8, 2019
Sprawdźcie również na naszym serwisie: