Death Stranding wywoła w nas poczucie samotności. Kojima opowiada o świecie gry

Gry
1586V
Death Stranding wywoła w nas poczucie samotności. Kojima opowiada o świecie gry
Tytus Stobiński | 16.09.2019, 11:13

Do premiery Death Stranding pozostało już mniej niż dwa miesiące, a my z dnia na dzień dowiadujemy się kolejnych faktów na temat tej produkcji.

Świat zaprezentowany przez Kojime w Death Stranding, choć wydaje się być piękny, to z całą pewnością jest także ponurym pustkowiem, które podczas jego przemierzania, da nam sporo do myślenia. Nie możemy więc oczekiwać, że będzie to typowa, otwarta przestrzeń, gdzie czekać będzie na graczy moc atrakcji i aktywności, które wypełnią nam czas spędzany z grą.

Dalsza część tekstu pod wideo

Oczywiście, z pewnością słynny twórca zagwarantował nam sporo możliwości, ale jak sam potwierdził za sprawą posta na swoim twitterowym profilu, Death Stranding wywoła w nas poczucie samotności podczas rozgrywki. Przyroda w grze choć piękna, to wyjątkowo ciężka w kontakcie, a tzw. Bleached Things nie ułatwiają wędrówek. Dlatego właśnie Sam potrzebuje swojej prywatnej kwatery.

W drugim poście, developer opowiedział nieco więcej o spotkaniach ze wspomnianymi BT. Możemy zdecydować się na otwartą walkę, wyciągnąć broń i zmierzyć się z nimi, ale jeśli wolimy inne rozwiązanie, to gra da nam możliwość nadłożenia nieco drogi, wspinania się na strome szczyty i unikania konfliktu. Jedyne, o czym musimy pamiętać to odpowiednie narzędzia zarówno do jednego, jak i drugiego rozwiązania.

 

Więcej na temat gry na naszym portalu:

Źródło: własne

Komentarze (63)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper