Divinity: Original Sin 2 z opcją cross-save. Larian Studios przedstawia napad na Valve
Twórcy z Larian Studios mają najwidoczniej bardzo dużo wolnego czasu i jeszcze więcej pomysłów. Zespół przygotował 10-minutowy film prezentujący włamanie do Valve, dzięki któremu Divinity: Original Sin 2 otrzymało możliwość przenoszenia zapisów pomiędzy PC i Nintendo Switchem.
Ostatni Nintendo Direct przyniósł kilka dużych zapowiedzi. Jedną ciekawych opcji był , który został zaprezentowany przez Nintendo – produkcja w dniu pokazu trafiła do Nintendo eShopu.
Larian Studios zaoferowało nie tylko zwykły port. Deweloperzy przygotowali cross-save pomiędzy dwoma platformami: Nintendo Switch i PC. Okazuje się, że stworzenie funkcji nie było takie proste – Swen Vincke, założyciel i dyrektor kreatywny, zaplanował infiltrację platformy Steam w siedzibie głównej Valve.
„Chociaż wszyscy wiemy, że siedziba Valve objęta jest polem rozproszenia magii, Vincke wykorzystuje zaawansowaną technologię tej firmy, aby obejść niezwykle groźne systemy bezpieczeństwa. Fani gier spod szyldu Valve rozpoznają te legendarne rozwiązania i firmę stojącą za jej stworzeniem. Czy Larian będzie w stanie wykorzystać znaki towarowe i własność intelektualną tej firmy, aby zadowolić developerów? Odpowiedź znajduje się w materiale video!”
Powyższymi słowami materiał zapowiada wydawca – i nie zaprzeczycie, że Belgowie potrafią się bawić. Studio podkreśla także, że Divinity: Original Sin 2 zostało dobrze przyjęte na konsoli Nintendo wskakując na listę przebojów.
Więcej o pracy Larian Studios przeczytacie na naszej witrynie:
- CEO Larian przekonuje, że granie w chmurze jest bardziej interesujące niż następna generacja konsol
- Baldur's Gate III nie będzie zakamuflowanym Divinity: Original Sin. Czekamy na powrót starych znajomych
- Baldur's Gate III nie rozdrabnia się i zamierza trafić do jak największej liczby graczy
- Baldur's Gate 3. Larian pokazuje jak walczyło o kultową markę. Ciekawy dziennik dewelopera