Borderlands 3. Kreatywny presspack hitu Gearbox przygotowany przez Cenegę
Cenega nie raz już zaskakiwała kreatywnymi presspackami przy okazji premier największych hitów. Tym razem padło na akcję z Borderlands 3, która objęła polskich dziennikarzy i influencerów.
Na PPE zawsze staramy się Wam przekazywać informacje o tym, jakie presspacki dostają polskie media od wydawców i trzeba przyznać, że w przypadku Borderlands 3 oddział PR Cenegi wpadł na bardzo ciekawy pomysł. Otóż w pudełku znalazły się nie tylko elementy przygotowane przez zachodnią centralę, ale spersonalizowana pod danego redaktora niespodzianka.
Mowa o oprawionych w złotą oprawkę rysunkach wykonanych przez polskiego rysownika. Cenega wykorzystując wizerunki dziennikarzy (za ich zgodą oczywiście), stworzyła ich wersje rodem z gry Borderlands 3 nie zapominając o zainteresowaniach danego redaktora i charakterystycznym komiksowym stylu. W moim przypadku padło na PSX Extreme i zespół Legii Warszawa, któremu kibicuje, ale patrząc na zdjęcia innych zaprzyjaźnionych dziennikarzy z konkurencyjnych redakcji akcja zorganizowana została naprawdę profesjonalnie i miło będzie powiesić taki obrazek nad biurkiem w redakcji.
W pudle znalazł się również breloczek w kształcie złotego klucza, którym w grze otwieramy najbardziej wartościowe skrzynie z łupem, sztuczna czerwona róża (można je zobaczyć na arcie promującym grę), maska psychola, naszywki z logotypami korporacji, które w B3 produkują bronie oraz miniaturowa giwera do własnoręcznego złożenia i pomalowania. Oczywiście ze sklepu Marcusa. Jest jeszcze Nerfgun - po odpowiedniej przeróbce będzie w sam raz do strzelania w spóźniających się redaktorów.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Borderlands 3.