Japońscy celebryci w reklamach Square Enix
Wiemy już, że Square Enix chce wydoić dzięki Theatrhythm Final Fantasy jak najwięcej grosiwa z kieszeni japońskich graczy. Firmie nie wystarczy sprzedawanie niskobudżetowego tytułu po cenie, jak za produkcje AAA. Co dwa tygodnie będą się również pojawiać nowe, drogie DLC.
Wiemy już, że Square Enix chce wydoić dzięki Theatrhythm Final Fantasy jak najwięcej grosiwa z kieszeni japońskich graczy. Firmie nie wystarczy sprzedawanie niskobudżetowego tytułu po cenie, jak za produkcje AAA. Co dwa tygodnie będą się również pojawiać nowe, drogie DLC.
Żeby wepchnąć graczom kolejne utworki-etapy, firma musi najpierw namówić konsumentów do wyłożenia pieniędzy na grę. Jak Square Enix reklamuje Theatrhythm Final Fantasy w Japonii? Gigant podjął współpracę z kilkoma japońskimi celebrytami w stylu, którego raczej się nie spodziewacie. 16 lutego dowiemy się czy ta osobliwa kampania promocyjna odniosła sukces...
Ryota Yamasato
Imalu
Tsubuyaki Shiro