Twitch wprowadza zmiany w reklamach
Podczas tegorocznego wydarzenia TwitchCon, zostały zapowiedziane duże zmiany dla platformy streamingowej. Polityka reklam zostanie odnowiona.
Twitch to obecnie największy darmowy serwis streamingowy, z którego korzystają codziennie miliony osób - z danych wynika, że podczas jednego dnia streama odpala około 2 miliony nadawców. Główną tematyką platformy są gry wideo oraz rozgrywki e-sportowe, a kanały z inną tematyką są bardzo szybko blokowane.
Każdy portal musi czerpać ze swojej działalności zyski, twórcy najczęściej wdrażają reklamy, które po wyświetleniu na komputerze odbiorcy generują zyski - podobną drogą poszedł Twitch. Niestety, widzowie często narzekali - reklamy potrafiły wyświetlić się w najmniej oczekiwanym momencie - załóżmy, że oglądamy finał rozgrywki e-sportowej, wyświetla nam się reklama, a po niej widzimy już tylko cieszących się zawodników ze zwycięstwa. Chyba nikt z takiego obrotu spraw by się nie ucieszył.
Kolejną irytującą rzeczą były kwestie dźwiękowe, nie raz tracimy trochę czasu aby odpowiednio dostosować poziom dźwięku głośników czy słuchawek, oglądamy spokojnie streama a tu nagle dostajemy zawału serca bo ktoś zaczyna krzyczeć o przecenionym serze w Biedronce - reklamy miały z góry narzuconą głośność, która była zawsze zbyt wysoka.
Podczas obecnego TwitchCon, twórcy zapowiedzieli szereg zmian na swojej platformie, a już wkrótce reklamy będą wyświetlać się razem z wideo strumieniowym, a co najważniejsze, będą miały taki sam poziom głośności co odtwarzany obecnie przez nas materiał. Zmiany mają zostać wprowadzone za około dwa tygodnie, na dole możecie zobaczyć jak to się prezentuje.
Warto przeczytać: