PlayStation Now w lepszej cenie. God of War i GTA 5, ale Sony będzie wymieniać część gier
Sony jeszcze przed premierą Google Stadii oraz wielkimi testami Project xCloud zdecydowało się obniżyć cenę PlayStation Now. Do oferty trafiły także duże produkcje z God of War w roli głównej. Tytuły powinny zachęcić niektórych graczy do japońskiego streamingu.
PlayStation Now nadal nie jest dostępny globalnie, ale bardzo możliwe, że już wkrótce usługa zostanie uruchomiona w kolejnych krajach. W końcu Sony musi walczyć z konkurencją i zwiększenie potencjalnej bazy użytkowników może zachęcić graczy do zapoznania się z katalogiem PS Now.
PlayStation Now nowe ceny i gry
Od dzisiaj PlayStation Now otrzymał nową-lepszą cenę. Gracze mogą skorzystać z trzech opcji abonamentu:
- 9,99 euro za miesiąc (43 zł)
- 24,99 euro za kwartał (109 zł)
- 59,99 euro za rok (262 zł)
Sony podkreśla, że posiada „największą bibliotekę gier spośród wszystkich konsolowych serwisów abonamentowych”. W PlayStation Now znajduje się już ponad 700 produkcji i wśród nowości znajdują się:
- God of War
- Grand Theft Auto V (tylko kampania)
- inFAMOUS Second Son
- Uncharted 4: A Thief’s End
Jednocześnie warto podkreślić, że wszystkie wymienione powyżej pozycje są dostępne od 1 października do 2 stycznia 2020 roku. Sony będzie teraz wymieniać część gier – oczywiście systematycznie w ofercie pojawią się nowe tytuły, które zostaną przypisane na stałe.
Sony potwierdziło także ważną wiadomość – PlayStation Now na PlayStation 4 pozwala pobierać gry na dysk (opcja nie jest dostępna na PC), więc posiadacze japońskiej konsoli mogą korzystać z dwóch opcji (ściąganie i streaming).
PlayStation Now na PC – wymagania sprzętowe:
PlayStation Now minimalne wymagania
- Windows 7 (SP 1), 8.1 or 10
- Core i3 2.0 GHz
- 300 MB pamięci na dysku
- 2 GB of RAM
- Sound card; USB port
PlayStation Now rekomendowane wymagania
- Windows 7 (SP 1), 8.1 or 10
- 3.5 GHz Intel Core i3 or 3.8 GHz AMD A10 or faster
- 300 MB pamięci na dysku
- 2 GB or more of RAM
- Sound card; USB port
Firma szykuje się do globalizacji usługi, więc przygotowano pierwszy spot dla wszystkich graczy:
Warto spojrzeć: