Bad Boys For Life. Black Eyed Peas promuje film nowym teledyskiem
Bad Boys For Life powoli rozkręca machinę marketingową. Po pierwszym zwiastunie film promowany jest przez kultową kapelę Black Eyed Peas.
Bad Boys jest marką, którą kojarzą przede wszystkim miłośnicy kina kojarzący najlepsze lata dwójki niepokornych policjantów - "jedynka" ukazała się w 1995 roku, "dwójka" zaś w 2003.
Nasi ulubieni zawadiacy powrócą jednak na srebrny ekran aż po 17 lat, więc prowadzenie kampanii marketingowej dla takiego tytułu jak Bad Boys For Life musi uderzać w odpowiednie struny, aby nie wyrzucać kasy w błoto. To właśnie dlatego dedykowany filmowemu dziełu teledysk przygotowała grupa Black Eyed Peas, która swoje szczytowe chwile popularności przeżywała właśnie w drugiej połowie lat 90.
Dodatkowej nostalgii przywołującej stare czasy, całej piosence RITMO nadaje to, że jest ona przede wszystkim coverem kultowego singla Corony, o nazwie Rhythm Of The Night. Utwór promujący trzecią odsłonę Bad Boys zamieszczamy poniżej, a Wy zaś podzielcie się z nami swoimi przemyśleniami na temat tego, czy aby na pewno kierunek obrany przez marketingowców jest właściwy?
Warto również zerknąć na: