Divinity: Fallen Heroes nie trafi do nas w tym roku
Wątpliwym jest wręcz, czy trafi także w przyszłym.
Jak poinformowało studio Logic Artists, prace nad Divinity: Fallen Heroes zostały wstrzymane do odwołania, w związku z czym nie mamy co liczyć na premierą przed końcem obecnego roku. Jak czytamy w oświadczeniu wydanym przez developera, po przeanalizowaniu terminów i obowiązków, jakim firma musi sprostać, twórcy podjęli decyzję o przesunięciu daty wypuszczenia gry.
Z przykrością powiadamiamy wszystkich graczy czekających na Fallen Heroes, którzy będą musieli poczekać nieokreśloną ilość czasu na grę. Wierzymy jednak, że tytuł ten powinien powstawać w czasie i z możliwościami, które pozwolą dostarczyć fanom jak najlepszy produkt.
Zawsze jest przykro, gdy trzeba wstrzymać ekscytujący projekt, ale realia harmonogramów prac czasami zaskakują i nikt nie ma na to wpływu
Praca z Larian nad ich IP była niesamowitym zaszczytem. Cały nasz zespół był zachwycony tym, jak pomocni są to ludzie.
Przykra sprawa, a brak jakiejkolwiek orientacyjnej daty oraz dość smutny wyraz całego oświadczenia mogą dać nam do myślenia, czy projekt zwyczajnie nie wyląduje w koszu.
Warto także przeczytać:
- Baldur's Gate 3 prawdopodobnie nie trafi na Nintendo Switch. Larian wspomina o następnej konsoli Nintendo
- Baldur's Gate III nie będzie zakamuflowanym Divinity: Original Sin. Czekamy na powrót starych znajomych
- CEO Larian przekonuje, że granie w chmurze jest bardziej interesujące niż następna generacja konsol