Call of Duty: Modern Warfare. Ray Tracing na porównaniu graficznym oraz test wydajności wersji konsolowych
Do sieci trafiają pierwsze materiały, które porównują jakość graficzną i wydajność konsol PS4 oraz Xbox One. Opublikowano również filmik, porównujący załączony oraz wyłączony RT.
Najnowsza odsłona Call of Duty sprzedaje się wyśmienicie - produkcja jest wychwalana na każdym kroku. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji pograć w Call of Duty: Modern Warfare i zastanawiacie się czy Wasza konsola podoła wyzwaniu, poniższy materiał powinien pomóc w podjęciu decyzji.
Na początku zajmijmy się porównaniem graficznym oraz frame ratem na konsolach PS4, PS4 Pro, Xbox One oraz Xbox One X. Jak już dobrze wiemy, najnowszy CoD na wszystkich wersjach konsol powinien osiągnąć 60 klatek na sekundę, ale czy ponad 5 letnie konsole podołają wyzwaniu? Jak możemy zauważyć na poniższym fragmencie rozgrywki, standardowa wersja PS4 przez większość czasu trzyma 60-50 fpsów, czasami zdarzają się dropy do 40 klatek. Gorzej niestety wygląda sprawa z Xboxem One, który przez cały czas wyświetla rozgrywkę w 30-50 fpsach, a 60 klatek to rzadkość. Mocniejsze wersje konsol, czyli PS4 Pro i Xbox One X dogadują się wyśmienicie z Call of Duty: Modern Warfare - obie konsole osiągają 60 klatek na sekundę nawet przy dużych efektach specjalnych, a spadki są rzadkie i minimalne.
Do sieci trafił również materiał porównujący jakość graficzną z załączoną technologią Ray Tracing oraz bez niej. Według pierwszych testów, RT potrafi zeżreć w najnowszej odsłonie Call of Duty około 40 klatek przy największym obciążeniu. Porównanie zostało nagrane na najmocniejszej karcie z ową technologią, RTX 2080Ti, która jest wyceniona na 5 tysięcy złotych. Czy efekty, takie jak na poniższym materiale, są warte takich pieniędzy?
Warto zajrzeć na: