Death Stranding x Rick and Morty. Twórcy kreskówki reklamują grę Hideo Kojimy
Świetną reklamą najnowszego dzieła Kojimy popisało się Adult Swim, studio odpowiedzialne za kreskówkę "Rick and Morty". Spot przypadnie do gustu wszystkim fanom serialu!
Do premiery Death Stranding można odliczać już na palcach jednej ręki. Wygląda na to, że będzie to jedno z większych wydarzeń, w branży gier, tego roku. Obrót spraw nie może dziwić, albowiem stoi za produkcją cała masa aspektów. Świetne nazwisko twórcy, genialni aktorzy i dopracowany plan promocyjny.
W tej trzeciej "działce" mieszczą się wszystkie aspekty reklamowe. I choć Sony nie szczędziło nań pieniędzy, to jak dotąd, subiektywnie, najlepszą przedstawiło studio Adult Swim. Ekipa znana jest przede wszystkim za prac nad serialem "Rick and Morty" i właśnie wokół bohaterów tego tytułu, skupiono cały spot.
Możemy w nim zobaczyć Ricka oraz młodego Morty'ego w stroju z gry i charakterystycznym dzieckiem. Obaj zastanawiają się, co się właściwie dzieje (wyjątkowo ciekawe nawiązanie, w kontekście gier Hideo), a następnie planują, co można zrobić z dzieckiem.
Sprawdźcie sami, bo jestem pewien, że wszystkim fanom serialu nawet ta krótka wymiana zdań przyniesie mnóstwo frajdy. Szczególnie biorąc pod uwagę, że zarówno premiera gry, jak i czwartego sezonu kreskówki, zbliżają się wielkimi krokami!
Więcej o nadchodzącej grze Kojimy: