Aniołki Charliego klapą w kinach. Sony Pictures tnie budżet marketingowy

Nowe Aniołki Charliego miały być wielkim kinowym hitem Sony Pictures. Wygląda jednak na to, że nici z planów wielkiej korporacji.
"Aniołki Charliego" wystartowały z bardzo słabym weekendowym wynikiem w USA. Film zgarnął w box office ok. 8,6 mln dolarów (czyli 1/5 tego co wygenerowały w premierowych dniach "Aniołki" z Cameron Diaz w roli głównej). Na całym świecie możemy mówić o wyniku na poziomie ok. 19 mln dolarów. To wszystko przy budżecie ok. 50 milionów dolarów.
Serwisy filmowe takie jak Deadline już piszą o wielkiej finansowej klapie "Aniołków Charliego". Przyczynami takiego stanu rzeczy mają być oklepane i schematyczne sceny akcji, kiepska fabuła oraz niskie oceny w recenzjach. Film na Rotten Tomatoes zdobył tylko 60% pozytywnych ocen od krytyków.




Serwis Deadline podaje, że w związku z fatalnym początkowym wynikiem Sony Pictures tnie nakłady na marketing "Aniołków Charliego" do ok. 50 mln dolarów (z planowanych 100 milionów).
Warto sprawdzić: