Red Dead Redemption 2. Patch zajmujący prawie 3 GB rozwiązuje problemy z zawieszaniem i frameratem
Red Dead Redemption 2 trafiło na pecetowy rynek w stanie dalekim od ideału - produkcja w ogóle się nie odpalała u wielu graczy przez błędy w launcherze i kłopoty z systemem zabezpieczeń danych.
Na szczęście Rockstar szybko zabrał się do poprawiania kodu Red Dead Redemption 2. Po kilku małych aktualizacjach gra otrzymuje na komputerach osobistych największy dotychczasowy patch (na PC), który zajmuje 2,9 GB i przede wszystkim rozwiązuje problemy, które zgłaszali posiadacze PC z procesorami 4 i 6-rdzeniowymi.
Patch z 19 listopada eliminuje też zawieszanie się Red Dead Redemption 2 - szczególnie związane z komunikatem o "niespodziewanym zamknięciu gry". Szczególnie objawiało się to przy korzystaniu z bibliotek DX12.
Po zainstalowaniu patcha zresetowaniu ulegną ustawienia graficzne.
Zmiany w patchu do Red Dead Redemption 2 z 19 listopada
- Ulepszenia zachowania gry przy CPU 4 i 6-rdzeniowym.
- Ulepszenia zachowania gry z kartami graficznymi NVIDIA.
- Poprawa działania pewnych mechanizmów gameplayowych w trybie fabularnym przy wyższych wartościach framerate'u.
- Poprawiony matchmaking w związku z wybranym sposobem sterowania.
- Eliminacja problemów z błędem: "aktywacja wymagana".
- Eliminacja problemów z zawieszaniem podczas loadingów.
- Eliminacja problemów z zawieszaniem podczas modyfikowania broni.
Warto sprawdzić:
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Red Dead Redemption 2.