Call of Duty: Modern Warfare. Reklama przypomina o mocnych ocenach i trybie ekskluzywnym na PS4
Wiele osób spisywało już markę Call of Duty na straty (za ciągłe odcinanie kuponów i traktowaną po macoszemu kampanię). Nowy Modern Warfare zebrał jednak masę pochwał.
Może nie jest idealnie, ale Call of Duty: Modern Warfare zgarnęło sporo bardzo wysokich ocen, na poziomi 9/10. Recenzenci w takich tekstach nie mogą się nachwalić nie tylko znakomitej kampanii z gry, ale też dobrze przemyślanych trybów sieciowych.
O takich superlatywach na temat Call of Duty: Modern Warfare przypomina wydawca (i przy okazji Sony) w najnowszej reklamie gry, w której nie zabrakło cytatów i ocen z wybranych recenzji. Średnia ocen Modern Warfare to 8,1/10.
Sony nie omieszkało oczywiście przypomnieć w poniższej reklamie, że zapewniło sobie tryb Special Ops Survival jako czasowy exclusive na PS4. Moduł będzie dostępny na wyłączność dla posiadaczy PS4 do 1 października 2020 r.
Warto sprawdzić: