PS5. Remedy Entertainment zapowiada, że konsola umożliwi tworzenie znacznie rozbudowanych światów
Kolejny dzień, kolejne informacje o PlayStation 5. Tym razem odpowiadają za nie twórcy z Remedy Entertainment, którzy zapowiadają ogrom nowych możliwości!
Do premiery konsoli PlayStation 5 zostało około roku. Nie może więc dziwić liczba informacji, jakie do nas spływają. Pochwałom nie ma końca, a najwięcej z nich kręci się wokół dysków SSD, które zostaną zaimplementowane w nadchodzącej generacji.
Kolejnymi deweloperami, którzy podzielili się swoim zdaniem dotyczącym gorącego tematu, są Ci ze studia Remedy Entertainment. W ciekawym wywiadzie dla PlayStation Official Magazine, główny programista ekipy i jednocześnie dyrektor techniczny, Sean Donnelly, wyjawił, iż komponenty w PS5 zniosą ograniczenia, które obowiązują aktualnie:
Dla czegoś jak Control można to przełożyć na jeszcze głębszy system zniszczeń. Bogatsze, bardziej szczegółowe światy oraz proste poprawienie komfortu i jakości gry- jak na przykład natychmiastowe wczytywanie po śmierci.
Ponadto, inny członek ekipy, Mika Vehkala, wspomniał, iż sprawi to, że gry będą miały mniejsze rozmiary instalacyjne, albowiem nie będzie konieczności duplikowania danych, aby skompensować powolność, która doskwiera dyskom HDD.
Choć jest to kolejna wypowiedź na temat tego, co umożliwią nowe konsole, wreszcie mogliśmy przeczytać informacje ze strony dużego wydawcy. Wcześniej często wypowiadali się pracownicy małych studiów, których wnioski uznawane były za spekulacje.
Więcej na temat nadchodzącej generacji od Sony: