Unto The End wygląda obiecująco na zwiastunie. Ciekawy mechanizm walki na gameplayu z PS4
O fajnie się zapowiadającym Unto the End pisaliśmy już w 2017 roku. Od tego czasu zapanowała cisza w eterze na temat rzeczonego projektu. Aż do teraz.
Unto the End zostało, wg deweloperów ze studia 2Ton, zainspirowane przez klasyczne Punch-Out (NES), ale również przez współczesne produkcje takie jak For Honor i trochę starsze Bushido Blade. Gra jest "bitewną przygodą 2D", w której powalczymy z licznymi przeciwnikami, poszukując stwora, który "zabrał od bohatera wszystko co dla niego ważne". Pomimo prostej oprawy 2D (kojarzącej się trochę z kultowym Another World), gra zapewnia wyrafinowany mechanizm walki, w którym zamiast szybkiego naparzania w przycisk ataku konieczny jest dobry timing, blokowanie i gra defensywna.
Walka ma w Unto the End przebiegać w taktycznych klimatach. Każde starcie z przeciwnikami zmusza do ruszenia głową i do wykorzystywania elementów środowiska (np. w celu przygotowania zasadzki na wrogów w obozowisku).
Unto the End miało trafić na rynek jeszcze w 2018 roku, ale jak to często bywa w przypadku projektów indie deweloperom "powinęła się noga" i zaliczyli solidną obsuwę. Autorzy wyciągnęli z tego nauczkę i obecnie nie ujawniają konkretnej daty premiery. W wywiadach twórcy wspominają jednak o 2020 roku. Premiera odbędzie się na PC, PS4 i XOne.
Warto sprawdzić:
- Dragon Ball Z: Kakarot. Twórcy pracują nad implementacją pojazdów do rozgrywki
- Dragon Ball Z: Kakarot na wspaniałym zwiastunie i screenach z gamescom 2019
- Dragon Ball Z: Kakarot. Gameplay z emocjonującym starciem Gohan vs Cell. Trunks kolejną grywalną postacią!