Twórcy Ancestors: The Humankind Odyssey nie zgadzają się z opinią krytyków i uważają, że nie grali w ich grę
Patrice Désilets, twórca Assassin's Creed oraz Ancestors: The Humankind Odyssey poruszył temat niskich ocen krytyków, którzy podobno grali w jego najnowszą produkcję.
Ancestors: The Humankind Odyssey to gra stworzona przez studio Panache Digital Games, którego założycielem jest Patrice Désilets, twórca Assassin's Creed. Jego najnowsza produkcja trafiła na komputery osobiste 27 sierpnia bieżącego roku, a już za 5 dni, 6 grudnia, ma trafić na konsole obecnej generacji, czyli PlayStation 4 oraz Xboksa One.
Patrice Désilets podczas przemówienia na konferencji Reboot Develop Red uznał, że krytycy, którym przyszło ocenić Ancestors: The Humankind Odyssey, nie grali w ten tytuł. Dlaczego tak uważa? Według niego, programiści odpowiedzialni za grę akcji, domyślili się po przeczytaniu opinii recenzentów, że nie spędzili oni zbyt dużo czasu z ich produkcją. Z tego powodu, programiści odpowiedzialni za pierwszy tytuł od studia Panache Digital Games są bardzo źli, a ich morale znacznie się zmniejszyły.
Jest to część naszej branży - krytycy muszą recenzować gry, a kilku z nich ma kilkanaście gier do recenzji w ciągu tygodnia, więc zaczyna im brakować czasu. A ponieważ Ancestors różni się od innych gier, niektórzy z nich nie mieli czasu na zagłębienie się z grą.
I wiemy na pewno, że niektórzy właśnie wymyślili pewne elementy w grze - nie ma ognia i nie można jeździć na koniach, chociaż jeden recenzent powiedział, że można. Krótko mówiąc, moi ludzie są strasznie wkurzeni.
Pod koniec dodał, że niektórzy spodziewali się zbyt wiele po 35 osobowym zespole - "Ludzie myśleli, że moje 35-osobowe studio dostarczy grę, która będzie jak Assassin’s Creed." - dodał, że przy tak małym zespole nie było to możliwe - "Podjęliśmy kilka naprawdę trudnych decyzji, by wydać tytuł".
Obecnie Ancestors: The Humankind Odyssey posiada ocenę 64/100 na serwisie Metacritic na bazie opinii 70 recenzentów.
Warto zajrzeć na: