Godfall będzie jednym z wielkich hitów PS5. Twórcy zostali namaszczeni przez Sony

Gry
4285V
Godfall będzie jednym z wielkich hitów PS5. Twórcy zostali namaszczeni przez Sony
Wojciech Gruszczyk | 14.12.2019, 03:02

Godfall zostało zaprezentowane w nocy i jest to pierwsza produkcja oficjalnie zmierzająca na PS5. Twórcy zostali wybrani przez Sony i będą promowani przez japońską korporację. Deweloperzy wykorzystają pełną moc PlayStation 5 i Dualshocka 5.

Jeszcze przed startem The Game Awards otrzymaliśmy krótką wiadomość „na imprezie pojawi się pierwsza gra na PS5”. Trudno było naszej redakcji uwierzyć, że Sony postanowiło właśnie na TGA pokazać taką produkcję, ale po chwili zobaczyliśmy zwiastun Godfall.

Dalsza część tekstu pod wideo

Deweloperzy zostali wybrani przez Sony i Godfall nie tylko będzie dostępne na PS5 w dniu premiery konsoli, ale tytuł będzie także promowany przez japońską korporację. Studio nie ukrywa, że zamierza wykorzystać pełną moc konsoli – dysk SSD pozwoli na błyskawiczne ładowanie świata, a adaptacyjne triggery z Dualshocka 5 wpłyną na doświadczenie podczas dynamicznych pojedynków.

Godfall z wielkimi starciami

Rozgrywka z Godfall wygląda podobnie do Monster Huntera. Trzyosobowe zespoły (lub soliści) będą uczestniczyć w wielkich sesjach, podczas których naszym zadaniem będzie wybicie kolejnych bestii – twórcy stawiają na walkę w zwarciu i każdy z bohaterów otrzyma dostęp do dwóch broni. Gracze wcielą się w Rycerzy Zakonu, którzy muszą powstrzymać apokalipsę.

Autorzy przygotują trzy klasy, które charakteryzują się różnymi zdolnościami i korzystają z różnych sprzętów. Studio stawia na różnorodne style walki – od szybkich combosów do bardziej przemyślanej, taktycznej i drużynowej zabawy.

Akcja Godfall została osadzona w nowym świecie (unikalne IP), który jest pełny heroicznych rycerzy, tajemniczej magii i zakazanych krain. Mapa została podzielona na kilka krain (Ziemia, Woda, Powietrze, Ogień, Duchy) i podczas rozgrywki natrafimy na zróżnicowany oręż. Deweloperzy przygotowali starożytne zestawy nazwane Valorplates – do pancerzy będziemy wstawiać potężne „Augmenty”, które będą wpływać na styl gry.

W Godfall mamy otrzymać rozgrywkę przystosowaną dla wszystkich. Autorzy w wielu miejscach zapewnią odpowiednie wyzwania, jednak wydarzenia będą zawsze dostosowane do naszych możliwości.

W nocy odbyło się The Game Awards, na którym zobaczyliśmy kilka dużych zapowiedzi. Przegapiłeś show? Zapraszamy:

Źródło: https://www.playstationlifestyle.net/2019/12/12/godfall-ps5-tech-controller-world-gameplay-keith-lee-interview/

Komentarze (80)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper