Wii U idealną platformą dla bijatyk?
Redakcji Nintendo Gamer udało się przeprowadzić rozmowę z Katsuhiro Haradą, który aktualnie pracuje nad Tekkenem dla Wii U. Deweloper podzielił się swoimi wrażeniami na temat nowego hardware'u...
Redakcji Nintendo Gamer udało się przeprowadzić rozmowę z Katsuhiro Haradą, który aktualnie pracuje nad Tekkenem dla Wii U. Deweloper podzielił się swoimi wrażeniami na temat nowego hardware'u...
Okazało się, że wcześniej Harada miał wątpliwości czy kontroler Wii U nie będzie generować zbyt dużych opóźnień, których nienawidzą hardkorowi miłośnicy bijatyk. Okazało się, że nie ma się czym przejmować - opóźnienie wynosi mniej niż 1/60 sekundy. Harada nazwał je "imponującym" i stwierdził, że w związku z tym Wii U może być znakomitą platformą dla poważnych mordoklepek.
Twórca z Namco Bandai zapewniał również w wywiadzie, że Tekken Wii U będzie działać ze stałą prędkością 60 klatek na sekundę.
Największą atrakcją będzie w nowym sprzęcie Nintendo kontroler z wbudowanym ekranikiem dotykowym. Harada uważa, że znakomitym pomysłem byłoby wykorzystanie małego wyświetlacza w celach informacyjnych, identycznie jak w salonach arcade. Ważniejsza jednak nawet byłaby możliwość przeglądania cyfrowych poradników bezpośrednio na ekraniku:
"Bardzo często słyszę o graczach, którzy trzymają poradniki między stopami, kiedy grają w nasze tytuły. Przydatne byłoby więc to, gdybyśmy mogli dystrybuować ulepszone, cyfrowe wersje poradników, które dałoby się oglądać na ekraniku pada" - powiedział Harada.
Harada chciałby również, by gracze wykorzystywali touchscreen kontrolera Wii U w celu personalizacji zawodników - można by poprzez dotyk tworzyć np. własne malunki, które znalazłyby się później na strojach postaci. Co sądzicie o tych pomysłach?