Wii U idealną platformą dla bijatyk?

Gry
838V
Wii U idealną platformą dla bijatyk?
Bartosz Dawidowski | 28.02.2012, 14:33

Redakcji Nintendo Gamer udało się przeprowadzić rozmowę z Katsuhiro Haradą, który aktualnie pracuje nad Tekkenem dla Wii U. Deweloper podzielił się swoimi wrażeniami na temat nowego hardware'u...

Redakcji Nintendo Gamer udało się przeprowadzić rozmowę z Katsuhiro Haradą, który aktualnie pracuje nad Tekkenem dla Wii U. Deweloper podzielił się swoimi wrażeniami na temat nowego hardware'u...

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

Okazało się, że wcześniej Harada miał wątpliwości czy kontroler Wii U nie będzie generować zbyt dużych opóźnień, których nienawidzą hardkorowi miłośnicy bijatyk. Okazało się, że nie ma się czym przejmować - opóźnienie wynosi mniej niż 1/60 sekundy. Harada nazwał je "imponującym" i stwierdził, że w związku z tym Wii U może być znakomitą platformą dla poważnych mordoklepek.

Twórca z Namco Bandai zapewniał również w wywiadzie, że Tekken Wii U będzie działać ze stałą prędkością 60 klatek na sekundę.

Największą atrakcją będzie w nowym sprzęcie Nintendo kontroler z wbudowanym ekranikiem dotykowym. Harada uważa, że znakomitym pomysłem byłoby wykorzystanie małego wyświetlacza w celach informacyjnych, identycznie jak w salonach arcade. Ważniejsza jednak nawet byłaby możliwość przeglądania cyfrowych poradników bezpośrednio na ekraniku:

"Bardzo często słyszę o graczach, którzy trzymają poradniki między stopami, kiedy grają w nasze tytuły. Przydatne byłoby więc to, gdybyśmy mogli dystrybuować ulepszone, cyfrowe wersje poradników, które dałoby się oglądać na ekraniku pada" - powiedział Harada.

Harada chciałby również, by gracze wykorzystywali touchscreen kontrolera Wii U w celu personalizacji zawodników - można by poprzez dotyk tworzyć np. własne malunki, które znalazłyby się później na strojach postaci. Co sądzicie o tych pomysłach?

Źródło: własne

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper