Sony oficjalnie omija E3. PS5 nie pojawi się w Los Angeles
Sony oficjalnie potwierdziło, że nie zamierza w 2020 roku pojawić się na E3. Firma ponownie opuści imprezę i nie pokaże PS5 na zbliżającej się show. Konsole Japończyków zobaczymy pewnie na własnym wydarzeniu.
W ubiegłym tygodniu była to wyłącznie plotka, ale teraz możemy potwierdzić, że na E3 2020 nie zobaczymy Sony. Firma wydała krótkie oświadczenie, które podkreśla, że japoński producent zamierza skupić się na innych imprezach:
„Po dokładnej ocenie SIE zdecydowało się nie uczestniczyć w E3 2020. Mamy wielki szacunek dla ESA jako organizacji, ale nie uważamy, by wizja E3 2020 była właściwym miejscem dla tego, na czym skupiamy się w tym roku. ”
Nie otrzymaliśmy szczegółowych planów dotyczących kolejnych wystąpień Sony, ale możemy podejrzewać, że firma nie tylko postawi na własne wydarzenia, ale pojawi się na wielu mniejszych imprezach, gdzie zostaną zaprezentowane gry na PS4 z kolejnymi informacjami o PS5.
„W 2020 r. będziemy rozwijać naszą strategię wydarzeń globalnych, uczestnicząc w setkach imprez konsumenckich na całym świecie. Skupiamy się na tym, aby fani czuli się częścią rodziny PlayStation i mieli dostęp do ulubionych treści. Mamy fantastyczny zestaw tytułów na PlayStation 4, a wraz ze zbliżającą się premierą PlayStation 5, z niecierpliwością czekamy na rok świętowania z naszymi fanami.”
Brak Sony na E3 2020 na pewno wpłynie na rangę targów, na których nie zobaczymy jednego z dwóch najbardziej wyczekiwanych wystąpień. Nie potwierdziły się w tej sytuacji przypuszczenia analityków zwiastujących duży pokaz PS5 w Los Angeles.
Krótkie oświadczenie wydali organizatorzy E3:
„E3 to wyjątkowe wydarzenie poświęcone branży gier wideo, prezentujące ludzi, marki i innowacje, które na nowo definiują rozrywkę uwielbianą przez miliardy ludzi na całym świecie. E3 2020 będzie ekscytującym, pełnym energii pokazem, na który złożą się nowe doświadczenia, partnerzy, przestrzenie wystawowe, aktywacje i oprogramowanie, które zabawi zarówno nowych, jak i weteranów. Zainteresowanie wystawców naszymi nowymi aktywnościami przyciąga marki, które postrzegają E3 jako kluczową okazję do nawiązania kontaktu z fanami gier wideo na całym świecie".
Warto sprawdzić: