Super Nintendo World na muzycznej reklamie. Nintendo prezentuje swój park rozrywki
Nintendo rozpoczyna promocję swojego parku rozrywki. Super Nintendo World zostało zapowiedziane muzycznym materiałem, który przygotowuje na wielkie otwarcie idealnego miejsca dla wszystkich fanów Mario.
Nintendo już w 2015 roku zapowiedziało wielką współpracę z Universal Parks & Resorts, na mocy której powstać miał specjalny park rozrywki dedykowany bohaterom gier Nintendo. Najbardziej rozpoznawalny jest Mario i to właśnie ta postać stała się twarzą Super Nintendo World. Współpraca kosztowała Nintendo 351 mln dolarów – za tę kwotę wybudowano w Osace (Universal Studios Japan) specjalne atrakcje dla fanów japońskiej korporacji.
Budowa została zapoczątkowana w czerwcu 2017 roku, a wielkie otwarcie ma odbyć się przed Letnimi Igrzyskami Olimpijskimi w 2020 roku. Na miejscu sympatycy wrażeń będą mogli natrafić między innymi na atrakcje związane z serią Mario Kart, ale trzeba się spodziewać, że projektanci wykorzystali także inne znane marki Nintendo.
Nintendo najwidoczniej chce mieć pewność, że fani będą przygotowani na wielkie otwarcie, dlatego też powstała muzyczna reklama. Na materiale usłyszycie brytyjską piosenkarkę Charli XCX oraz muzykę przygotowaną przez szwedzki zespół Galantis.
Japońska korporacja nie potwierdziła przecieków dotyczących pracy nad kolejnymi parkami – chociażby w Singapurze – ale jak może sugerować nazwa, inicjatywa będzie rozwijana i zaprosi do spędzania intensywnie czasu graczy z innych krajów.
Na naszej stronie znajdziecie więcej informacji o Nintendo Switchu:
- Nintendo Switch z pięknymi Joy-Conami. Fan stworzył kontrolery inspirowane GameCubem
- Tokyo Mirage Sessions #FE Encore prezentuje system walki!
- Xenoblade Chronicles: Definitive Edition. Wyciekła data premiery nadchodzącego remastera?
- Na Nintendo Switch w 2019 roku ukazało się więcej gier niż na Xbox One i PS4