Dragon Ball Z: Kakarot. Bandai Namco solidnie przyłożyło się do pracy

Gry
2816V
Dragon Ball Z: Kakarot. Bandai Namco solidnie przyłożyło się do pracy
Igor Chrzanowski | 18.01.2020, 18:41

Dragon Ball Z: Kakarot to najbardziej ambitny projekt w historii serii, dlatego ważne jest, aby wyglądał i działał bardzo dobrze. Czy zatem gra jest lepsza od Xenoverse 2?

Po niesamowicie udanym Dragon Ball FighterZ, kolejną odsłonę growej adaptacji Smoczych kul wzięło w swoje ręce CyberConnect2, które możecie kojarzyć głównie dzięki świetnej serii Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm.

Dalsza część tekstu pod wideo

Japończycy pracowali nad Kakarotem już od 2016 roku, dzięki czemu mieli mnóstwo czasu na naukę zupełnie nowej dla nich technologii, jaką jest Unreal Engine 4, a do tego na wyciągnięcie odpowiednich wniosków z błędów popełnionych przez cykl Xenoverse.

Teraz wiemy już, że CC2 spisało się na medal i oddało w nasze dłonie naprawdę bardzo dobry tytuł. Dragon Ball Z: Kakarot śmiga na każdej konsoli w stabilnych 30 klatkach na sekundę, miewając drobne i chwilowe czkawki tylko na podstawowych modelach. Na PlayStation 4 gra osiąga 1080p, na Prosiaku 1440p, zaś na Xboksie One i Skorpionie mamy kolejno 900p i pełne 4K! 

Warto przeczytać:

Źródło: własne

Komentarze (21)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper