Metro Redux na Nintendo Switch. Znamy rozdzielczość i liczbę klatek, w jakich będzie działała produkcja
Koch Media zamierza zadbać o to, aby zapowiadana wersja Metro na Nintendo Switch była możliwie najlepszą. Czeka nas nawet 1080p w trybie zadokowanym!
Wreszcie, po wielu miesiącach oczekiwań, dostaliśmy ostatnio potwierdzenie tego, o czym spekulowano od dawna. Metro: Redux zmierza na Nintendo Switch, więc w końcu będziemy mogli zwiedzać moskiewskie metro, jadąc warszawskim.
Choć podczas oficjalnej zapowiedzi otrzymaliśmy całkiem sporo szczegółowych informacji- włącznie z zawartością DLC i konkretami odnośnie do wydania fizycznego, nie dane nam było poznać żadnych konkretów od strony technicznej. Jest to informacja, którą bez wątpienia wielu chciałoby poznać.
Redakcja WCCFtech postanowiła skontaktować się z Koch Media, aby poznać kilka szczegółów. I tak, wiemy już, że w wersji przenośnej gra będzie obsługiwana w rozdzielczości HD (720p) i 30 klatkach na sekundę, a w wersji zadokowanej- Full HD (1080p).
W przypadku grania stacjonarnego jest to dokładnie taki sam wynik, jaki oddano w ręce graczy na PlayStation 4, choć tam śmigało 60 klatek. Inaczej było na Xbox One, gdzie płynność była identyczna, ale w rozdzielczości 912p. Należy przypomnieć, że tytuł zadebiutuje już 28 lutego bieżącego roku.
Inne ciekawe informacje, które warto przeczytać: