PS4 z dużymi hitami. Reklama Sony prezentuje nadciągające produkcje
Sony prezentuje nową reklamę PS4, która ma zachęcić graczy do zbliżających się wielkimi krokami produkcji. Na liście pojawia się między innymi The Last of Us 2 – gra Naughty Dog to zdecydowanie jedna z najciekawszych propozycji 2020 roku.
Sony w końcu opublikowało nową reklamę zapowiadającą przyjemności nadciągające w 2020 roku. Firma promuje trzy nowe produkcje: The Last of Us 2, Ghost of Tsushima oraz Final Fantasy VII Remake i trzeba przyznać, że jest to bardzo interesujące zestawienie. Wszystkie trzy gry mają zadebiutować na PS4 w przeciągu następnych miesięcy i jestem przekonany, że każdy tytuł zostanie doceniony przez odpowiednie grono odbiorców.
Na początek zainteresowani zapoznają się z powracającym Final Fantasy VII Remake (10 kwietnia), następnie zagramy w The Last of Us 2 (29 maja), a na końcu wypróbujemy nowe IP – Ghost of Tsushima (druga połowa 2020 roku). To oczywiście nie koniec nadciągających produkcji zmierzających na PS4, ale bez wątpienia te historie rozgrzeją szeroką publikę. Na zwiastunie pojawia się także Death Stranding, który choć zadebiutował w 2019 roku, to na pewno nadal wielu graczy wciąż szykuje się na nowy świat Hideo Kojimy.
Sony jak zawsze przygotowało szybką reklamę, która jednak w dobry sposób przedstawia nadciągające przygody. Warto zwrócić uwagę, że firma ponownie korzysta ze swojego znanego sloganu: „The Best Place to Play”.
Na naszym serwisie przeczytacie także:
- Pad od PS5 zapewni nowe doświadczenie. Adaptacyjne triggery w szczegółach
- Przy The Last of Us 2 potrzeba dodatkowych rąk do pracy. Gracze oczekują wersji na PC
- GodFall z PS5 na nowych ujęciach. Efektowne sceny na krótkiej rozgrywce
- PS5 devkit ma posiadać menu podobne do PS4. Deweloper pokazał zdjęcie UI
- PS5 ze sloganem „It's time to play”? PlayStation Europe potwierdza cząstkę z dużego przecieku
- God of War 2 nie może czekać. Animatorka publikuje znaczące zdjęcie