Death Stranding. Mads Mikkelsen ciężko pracował, aby przygotować się do swojej roli
Deweloper pracujący z Madsem Mikkelsenem przy Death Stranding jest pod wrażeniem pracy włożonej przez Duńczyka do produkcji Hideo Kojimy.
Death Stranding to najnowsza gra od zasłużonego projektanta gier - Hideo Kojimy. Produkcja ukazała się 8 listopada poprzedniego roku na konsolach PlayStation 4, a w nadchodzące lato zawita na komputery osobiste.
Hideo Kojima postarał się o współpracę z aktorami filmowymi, dzięki którym wciągająca fabuła przedstawiona w produkcji Japończyka nabrała jeszcze większych rumieńców. Oprócz Normana Reedusa, głównego bohatera Death Stranding oraz niezwykle ciepło przyjętego serialu The Walking Dead, pojawił się również Duńczyk Mads Mikkelsen, który wcielił się w tajemniczą postać o imieniu Cliff.
W rozmowie z serwisem VG24/7, deweloper zajmujący się przechwytywaniem ruchu, Noshir Dalal, opowiedział o zaangażowaniu Madsa Mikkelsena - według słów mężczyzny, Duńczyk zadawał wiele pytań - chciał być świadomy wszystkiego związanego ze swoją rolą, dzięki czemu mógł dać z siebie maksimum możliwości.
Fajnie było obserwować Madsa, ponieważ naprawdę dał z siebie 110%. Chciał wiedzieć co chwilę, co dokładnie się dzieje i tworzyć najlepszą możliwą historię. Wiele się nauczyłem, obserwując go - było naprawdę fajnie.
Jak widzimy, Noshir Dalal bardzo chwali sobie pracę z Madsem Mikkelsenem. Mężczyzna pracował już przy paru produkcjach, ale według jego słów, jeszcze nigdy nie pracowało mu się tak przyjemnie. Osoby, którym było dane zapoznać się z Death Stranding powinny zgodzić się z Dalalem - Mads Mikkelsen dał z siebie 110%.
Warto zajrzeć na: