The Riftbreaker jest za mocny na PS4 i Xbox One. Polacy celują w PC, PS5, Xbox Series X
Nie wszyscy twórcy zamierzają się męczyć i optymalizować produkcje na aktualną generację. Twórcy The Riftbreaker mogą zrezygnować z milionów graczy, którzy posiadają PS4 i Xboksa One. Zamiast tego zaoferują swoją grę na PC, PS5 i Xboksa Series X.
Już pod koniec 2020 roku na rynku zadebiutują dwie konsole nowej generacji i coraz częściej deweloperzy będą spoglądać na moc PS5 i Xbox Series X. Twórcy mają problem z zaoferowaniem satysfakcjonującej rozgrywki na bazowych modelach PS4 i Xboksa One – najlepszym dowodem tych słów są problemy z Cyberpunkiem.
Nie wszyscy chcą się męczyć, deweloperzy odpowiedzialni za The Riftbreaker przygotowują właśnie wersję na PC, ale w przyszłości mogą już skupić się wyłącznie na PS5 i Xbox Series X. Studio zdaje sobie sprawę, że już wydane konsole mogą nie poradzić sobie z akcją na ekranie.
Sytuację przybliża Graczpospolita, która otrzymała wiadomość od samego studia:
„The Riftbreaker jest tworzony w pierwszej kolejności z myślą o platformie PC i chcemy w pełni czerpać z tego, na co pozwala nam współczesny sprzęt. Premiera gry w naturalny sposób zbiega się z ukazaniem się nowej generacji konsol. Przeniesienie Riftbreakera na nowe konsole powinno być raczej bezproblemowe. Jeżeli chodzi o obecną generację konsol, to port na te platformy na pewno wymagałby pewnych poświęceń w stosunku do wersji PC i nad tym musimy się jeszcze głęboko zastanowić.” - Paweł Lekki, COO w Exor Studios.
Jak podaje Michał Król – bohaterka The Rifftbreaker zmierzy się z setkami przeciwników i w trakcie akcji gracze będą walczyć jednocześnie z wielkimi hordami oponentów. Skalę akcji zobaczycie poniżej:
Polecamy: