Gracze wydali ponad 35 miliardów dolarów w 2019 roku na mikro-transakcje
![Gracze wydali ponad 35 miliardów dolarów w 2019 roku na mikro-transakcje](https://pliki.ppe.pl/storage/da65b730e9dcfdeb79f0/da65b730e9dcfdeb79f0.jpg)
Do sieci trafiły informacje, z której wynika, że w minionym roku gracze wydali ponad 35 miliardów dolarów na dodatkową zawartość w grach.
Entertainment Software Association (ESA) wraz z The NPD Group ujawniły, że w minionym roku gracze wydali na dodatkową zawartość w grach aż 35,4 miliardów dolarów. Względem 2018 roku, jest to 2% wzrost. Mimo narzekania i postanowień, wychodzi na to, że coraz częściej sięgamy po skrzynki z losowym łupem czy też inne płatności zawarte w grach.
Na konsolach wzrosła sprzedaż cyfrowa, a osoby posiadające urządzenia PlayStation 4 i Xbox One coraz częściej decydują się na zakup dodatkowej zawartości. Owe płatności wzrosły również na sprzętach mobilnych - tylko wydatki na PC zmalały - mowa tutaj o fizycznych kopiach gry oraz mikro-płatnościach. Na temat wypowiedział się dyrektor generalny ESA oraz Mat Piscatella, analityk NPD:
![Torba rowerowa na ramę WILDMAN Hardpouch Bike Mount "L" Czarny](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/26/2646189/Sakwa-rowerowa-WILDMAN-Hardpouch-Bike-Mount-L-Czarny-skos.jpg)
![Zestaw czyszczący MARUMI 4 w 1](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/55/5586294/Zestaw-czyszczacy-MARUMI-4w1-front-skos-opakowanie.jpg)
![Herbata LOYD Owoce leśne (20 sztuk)](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/70/7076610/Herbata-LOYD-Owoce-lesne-20-sztuk-front.jpg)
![Torba rowerowa na ramę ROCKBROS Hardpouch Bike Mount ”M” Czarny](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/30/3013052/Sakwa-ROCKBROS-Hardpouch-Bike-Mount-___M___-Czarny-bok.jpg)
Ciągły wzrost gospodarczy i wpływ branży ilustrują to, co widzimy w branży każdego dnia - coraz więcej osób w każdym wieku i pochodzenia uwielbia grać w gry wideo. Ponieważ nowe platformy i technologie docierają do coraz większej liczby graczy w całym kraju, spodziewamy się, że rok 2020 będzie kolejnym ekscytującym rokiem angażowania treści i innowacji, ponieważ gry wideo ugruntowują swoją pozycję jako wiodącej formy rozrywki w Ameryce. - powiedział dyrektor generalny ESA.
Wydatki konsumentów na dodatkowe formy rozrywkowe wzrosły w 2019 r., dzięki zwiększonemu zasięgowi i dostępności treści na różnych platformach, w tym na konsolach, komputerach, urządzeniach mobilnych i wirtualnej rzeczywistości. Oczekuje się, że rok 2020 będzie rokiem, w którym nastanie kolejny okres szybkiego wzrostu wydatków na treści gier wideo. Nowy sprzęt, subskrypcje i oferty gier w chmurze zapewnią graczom jeszcze więcej możliwości interakcji z treściami gier w dowolnym miejscu, czasie i dowolnym czasie. - dodaje Mat Piscatella, analityk NPD.
Trwający obecnie rok będzie bogaty w mocne tytuły AAA, a co najważniejsze, w premierę bardzo długo wyczekiwanego sprzętu od Sony oraz Microsoftu. Konsole PlayStation 5 i Xbox powinny zadebiutować pod koniec bieżącego roku.
Warto zajrzeć na: