Doom Eternal. Deweloperzy opowiadają o potworach
Deweloper odpowiadający za Doom Eternal opowiedział o procesach powstawania potworów w najnowszej odsłonie kultowej serii.
Kampania reklamowa nadchodzącej gry Doom Eternal idzie pełną parą - twórcy ze studia id Software chętnie odpowiadają na przeróżne pytania - tym razem, serwis NoClip porozmawiał z dyrektorem kreatywnym Doom Eternal, który opowiedział co nieco o projektowaniu demonów w nadchodzącym FPS-ie.
Kultowa seria Doom od początku wyróżniała się wyśmienicie zaprojektowanymi demonami - ich zabijanie to coś więcej niż uderzanie i strzelanie do zwykłych przeciwników. Deweloper o imieniu Martin ujawnił zarówno stare potwory, takie jak Archvile czy też Pain Elemental, ale wspomniał również o nowych. Jednym z nich jest Whiplash, zwinna bestia o dużej mobilności - jest to również pierwszy kobiecy demon w serii.
Podczas materiału możemy posłuchać o procesach tworzenia potworów. Zostały one zaprojektowane tak, aby gracz mógł poczuć szybką, szaloną akcję niepozwalająca na chwilę oddechu. Doom Eternal zadebiutuje 20 marca bieżącego roku na komputerach osobistych, konsolach PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch oraz w subskrypcji Google Stadia.
Warto przeczytać: