Stadia bez dużych ogłoszeń? Google zrzuca winę na wydawców

Gry
1345V
Stadia bez dużych ogłoszeń? Google zrzuca winę na wydawców
Wojciech Gruszczyk | 31.01.2020, 19:33

Google postanowiło zabrać głos w sprawie dużej krytyki związanej z brakiem ważnych zapowiedzi na Stadię. Zdaniem firmy – wszystko zależy od wydawców, którzy wciąż zwlekają z prezentacją tytułów.

Google ma spore problemy ze zrozumieniem branży gier. Firma systematycznie zalicza wpadki związane ze Stadią i czasami aż trudno zrozumieć niektóre decyzji. W tym tygodniu klienci usługi narzekali na brak jakichkolwiek informacji – przez 40 dni zainteresowani nie otrzymali najmniejszych szczegółów dotyczących usługi. Gdzie nowe gry, gdzie zapowiedzi, gdzie oczekiwane funkcje? Cisza została przerwana ujawnieniem dwóch tytułów zmierzających dla Stadii Pro.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jeden z pracowników Google zajmujący się komunikacją z graczami postanowił zabrać głos w sprawie negatywnych komentarzy i jego zdaniem firma „pozostawia wydawcom ujawnienie informacji o ich markach / grach”. Korporacja w pewien sposób zrzuca odpowiedzialność na zewnętrznych partnerów – choć wcześniej sama zapowiedziała, że przygotowuje wiele gier, o których będziemy systematycznie słyszeć.

Zamiast wielkich zapowiedzi wciąż są niespełnione obietnice oraz coraz więcej negatywnych komentarzy graczy. Jak celnie zauważają sami zainteresowani – problemem nie są nowe gry, których zapowiedzi pojawią się na dużych imprezach – ale wcześniej wydane pozycje. Google powinno dbać o przenoszenie historii na Stadię, a duża część klientów ma wrażenie, że usługa nie jest w żaden sposób rozwijana.

Wciąż brakuje obiecanych przed premierą funkcji, firma ma coraz większe problemy z poprawną komunikacją i zamiast stałego rozbudowywania katalogu – Stadia wciąż nie posiada nawet 50 gier.

Warto spojrzeć:

Źródło: https://www.gamespot.com/articles/stadia-addresses-lack-of-game-announcements-saying/1100-6473252/

Komentarze (32)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper