The Mandalorian wykorzystał Unreal Engine w fazie kręcenia zdjęć. Fascynujący materiał wideo

Filmy/seriale
1572V
The Mandalorian wykorzystał Unreal Engine w fazie kręcenia zdjęć. Fascynujący materiał wideo
Bartosz Dawidowski | 21.02.2020, 12:00

Śmiało można powiedzieć, że sukces platformy VOD Disney+ opiera się póki co głównie na serialu Mandalorian. Firma próbuje zatem wycisnąć co tylko może z tej produkcji.

Już mówi się o pierwszych szczegółach na temat drugiego sezonu The Mandalorian. Póki co jednak Disney cały czas promuje pierwsze epizody tego znakomitego spin-offa marki Star Wars. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Okazuje się, że w powstawaniu "Mandaloriana" bardzo pomogła Disneyowi technologia wypracowane przez Epic Games - dokładnie elementy i narzędzia z Unreal Engine.

Dzięki Unreal Engine projektowano na ogromnych wyświetlaczach obrazy i scenerie, które zostały dodane do serialu dopiero w fazie postprodukcji. Grafika w czasie rzeczywistym była generowana dzięki GPU firmy NVIDIA. Dzięki temu aktorzy mogli lepiej wczuć się w wydarzenia i sytuacje na planie filmowym. Ponad połowę scen z serialu kręcono wyłącznie studiu - eliminując potrzebę wybierania się w plener z kamerami.

Wykorzystaną technikę pokazano w świetnym, nowym materiale wideo, który znajdziecie poniżej.

Warto również sprawdzić:

Źródło: własne

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper