Death Stranding na PC może zachwycić. Hideo Kojima prezentuje gameplay i nową funkcję
Hideo Kojima opublikował trzy materiały przybliżające możliwości i jakość Death Stranding w wersji na komputery osobiste. Nie zapomniano także o atrakcyjnych opcjach – w tym wykorzystaniu ultraszerokich monitorów.
Death Stranding od czerwca będzie dostępny na komputerach osobistych. Hideo Kojima nie zdecydował się na ekskluzywność żadnej z platform, produkcja więc wyląduje od razu na Steam i Epic Games Store – klienci muszą przygotować 249,90 zł.
Twórca ujawniając nową wersję wspomniał o wyższej liczbie klatek na sekundę, trybie fotograficznym oraz obsłudze ultraszerokich monitorów – ten ostatni element możemy sprawdzić na najnowszych udostępnionych materiałach.
Gracze mogą liczyć na dopasowaną rozgrywkę do ekranu nawet podczas przerywników filmowych. Japończyk zamieścił również wideo prezentujące fragmenty rozgrywki – możecie ten materiał kojarzyć, bowiem był on już wcześniej publikowany, jednak bez adnotacji, iż jest to pokaz wersji z komputerów osobistych.
This is how the gameplay of PC ver will be. The ultra wide monitor support means we widen the horizontal perspective. Images specifically created to fill what’s typically be the black border surrounding gameplay. Supported in both gameplay & cutscenes. https://t.co/TxRuNL91u2 pic.twitter.com/VAee8zlJXW
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) March 4, 2020
In DS PC ver, the ultra wide monitor support means we widen the horizontal perspective. Despite the wide aspect ratio, images specifically created to fill what’s typically be the black border surrounding gameplay. Supported in both gameplay & cut scenes.https://t.co/TxRuNL91u2 pic.twitter.com/TGnxYzBU34
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) March 3, 2020
Na naszym portalu możecie również przeczytać o Death Stranding: