Nintendo Switch Online przeciążone. Sieciowe granie i eShop niedostępne
Popyt na granie wzrósł wyraźnie w ostatnich dniach - z pewnością ze względu na ogromną liczbę osób, która z uwagi na pandemię koronawirusa pozostaje w domach.
Wczoraj donosiliśmy o oblężeniu serwerów Xbox Live. Niektórzy użytkownicy z USA zgłaszali drobne problemy z łącznością. Phil Spencer stwierdził wtedy, że chodzi o znaczące zwiększenie zainteresowania graniem na Xbox One w związku z pozostawaniem milionów osób w domach.
Wygląda na to, że teraz z tym samym problemem zmaga się Nintendo. Gracze z wielu krajów świata (w tym z Europy) zgłaszają problemy z wejściem do eShopu i w ogóle z rozgrywką sieciową. Wygląda na to, że serwery Nintendo zostały przeciążone w związku z wysoką frekwencją graczy.
Póki co na problem zdążył zareagować tylko japoński oddział Nintendo. Na oficjalnym profilu Twitter firmy pojawił się wpis informujący o występującym aktualnie problemie. Nintendo prosi w nim o cierpliwość, zapewniając, że próbuje szybko przywrócić normalną funkcjonalność swojej sieci.
3月17日17:56頃より、Nintendo Switchなどのネットワークサービス全般で障害が発生しています。申し訳ございませんが、復旧までしばらくお待ちください。 https://t.co/KzPYKdtkpO
— 任天堂株式会社 (@Nintendo) March 17, 2020
Warto również sprawdzić: