Quantum Error. Horror na PS5 będzie symulował ruch 99,9% obiektów. Twórcy udostępniają dwa techniczne filmiki
Twórcy Quantum Error wypuścili do sieci dwa nowe techniczne materiały. Jeden z nich przedstawia test miniguna, a drugi z nich symulację ruchu przedmiotu.
Własnie dzisiaj opublikowano pierwszy oficjalny zwiastun zmierzającego horroru na konsole Sony - PlayStation 4 i PlayStation 5. Deweloperzy ze studia TeamKill Media, którzy odpowiadają za grę, wykorzystują gorący moment dla produkcji i ujawniają kolejne konkrety.
Twórcy gry ujawnili, że gra będzie kłaść duży nacisk na realizm. Pierwszy poniższy materiał przedstawia test miniguna, maszyny, którą będziemy mogli zasiać ogromny zamęt w szeregach wrogach. Ów filmik pokazuje szybkostrzelność, ślady po kulach, odrzut oraz trzęsienie ekranu.
Drugi materiał przedstawia wybuch, który przesunął beczkę. Miał on na celu pokazanie, że w Quantum Error przedmioty będą realistycznie się zachowywać w zależności od działań gracza - jeśli podczas zabawy odbezpieczymy, a następnie rzucimy granat w kierunku beczki, półki czy innego przedmiotu, to zostanie ona zniszczona/przesunięta. Twórcy zapewniają, że ich najnowsza gra będzie symulowała ruch 99,9% przedmiotów w grze.
Testing out the minigun! 😈
— QUANTUM STATE (@Quantum_Error) March 27, 2020
Fire-rate, bullet impact marks, recoil, screen shake and particle effects!#quantumerrorgame #cosmichorror #ps5 #ps4 #firstpersonshooters #gamedev #ue4 #survivalhorrorgame #fpsgames pic.twitter.com/hjHgPGLycC
Testing physics collision sounds, grenades and explosive barrels.
— QUANTUM STATE (@Quantum_Error) March 28, 2020
99.9% of objects in QE will be physically simulating 😈#quantumerrorgame #ps5 #ps4 #fps #cosmichorror #fpsgames #ue4 #gamedev pic.twitter.com/0Dp0R31UD4
Warto zajrzeć na: