Godfall to połączenie Monster Huntera z Dark Souls. Gra wykorzystuje pełny potencjał PS5
Godfall jeszcze w tym roku ma trafić na PS5 i PC, ale nie możecie liczyć na pojawienie się produkcji na innych urządzeniach. Sony zadbało o „konsolową wyłączność”, a w najnowszym numerze Official Playstation Magazine pojawiło się kilka konkretnych informacji o grze.
Godfall to aktualnie jedyna zaprezentowana gra przez Sony zmierzająca na PS5 i nie jest to przypadek. Japoński producent zadbał o „konsolową wyłączność”, a cały tytuł został dostosowany do PlayStation 5. Twórcy w pełni wykorzystują GPU i CPU japońskiego next-gena, by tytuł jak najlepiej działał na sprzęcie Sony.
Deweloperzy tak naprawdę wciąż nie zaprezentowali konkretnej rozgrywki oraz nie przedstawili mechanik, ale dzisiaj możemy potwierdzić, że Godfall to w zasadzie połączenie Monster Hunter World z Dark Souls. Twórcy korzystają z koncepcji Capcomu i wrzucają do niej elementy walki od From Software. Podczas pojedynków z bossami będziemy zmuszeni do zebrania zespołu, ponieważ oponenci bez przeszkód poradzą sobie jednocześnie nawet z kilkoma rywalami – twórcy postawili na wysoki poziom trudności.
Na początku zabawy wybierzemy jeden z zestawów (zbroje), który następnie będziemy dostosowywać i ulepszać. Tytuł nagradza bardzo agresywną rozgrywkę, a sam gameplay opiera się na umiejętnościach. Twórcy skupili się na mocnym zaakcentowaniu żywiołów – sam świat został stworzony korzystając z kilku serii powieści: „Fundacja”, „The First Law” oraz „Archiwum burzowego światła”.
Za Godfall odpowiada 75 osobowy zespół, w którym znalazło się kilku twórców pracujących wcześniej nad Destiny 2.
Sprawdźcie inne informacje o Godfall:
- Godfall najważniejszym projektem Counterplay Games. Studio rezygnuje z Duelyst
- Godfall na pełnej prezentacji. Gameplay skupiony na walce wyciekł
- Godfall z PS5 zaprezentowało efektowne stroje bohaterów. Gracze chcą więcej
- Godfall będzie jednym z wielkich hitów PS5. Twórcy zostali namaszczeni przez Sony