CS:GO z dużymi zmianami. M4A1-S z inną ceną, osłabienie SG553, Deagle z łatwiejszym opanowaniem

Gry
2032V
CS:GO z dużymi zmianami. M4A1-S z inną ceną, osłabienie SG553, Deagle z łatwiejszym opanowaniem
Mateusz Wróbel | 11.04.2020, 16:03

Valve wprowadziło nową aktualizację do CS:GO. Wprowadziła ona wiele zmian, z którymi muszą zapoznać się wszyscy gracze popularnego FPS-a.

Valve reaguje na rosnącą popularność strzelanki Valorant oraz battle royalu Call of Duty: Warzone wypuszczając nową, dużo zmieniającą, aktualizację dla Counter-Strike: Global Offensive. W grze zaszły dosyć spore zmiany, więc każdy gracz popularnego FPS-a powinien zapoznać się z poniższą notką aktualizacyjną.

Dalsza część tekstu pod wideo

Warto podkreślić, że modły graczy zostały wysłuchane i Valve postanowiło "znerfić" SSG553 - trzeba przyznać, że na dalekie dystanse był on bardzo zabójczy, a jego celownik dawał ogromną przewagę nad graczami preferującymi AK-47 oraz M4. Tradycja amerykańskiego dewelopera nie została jednak złamana - nie mogło zabraknąć ulepszenia innej broni, skoro jedną się znerfiło. Na ogień poszedł Deagle, którego mniej doświadczeni gracze z większą łatwością teraz opanują.

A o to wszystkie zmiany wdrożone wraz z najnowszą aktualizacją CS:GO:

Bronie

  • SG553 – zredukowano tempo oddawania strzałów oraz ich celność, żeby wartość broni była bardziej zbliżona do pozostałych karabinów
  • AUG – zwiększono celność strzałów oddawanych w miejscu bez używania celownika. Delikatnie zmniejszono celność przy używaniu celownika
  • M4A1-S – zmniejszono cenę do 2 900 dolarów
  • Deagle – zwiększono celność strzałów oddawanych w skoku przy jednoczesnym zmniejszeniu czasu potrzebnego do ustabilizowania pozycji po wylądowaniu
  • Tec-9 – zmniejszono niedokładność strzałów oddawanych w serii
  • Bizon – zwiększono penetrację pancerza

MISC

  • Skompresowano kilka tekstur, aby zmniejszyć użycie pamięci
  • Wyciszono dźwięki wydawane przez boty podczas rozgrzewki
  • Usunięto tryb „Obrońca” z zakładki „Chętni do gry”
  • Dodano opcję startową „-noubershader”. Użytkownicy korzystający z bardzo starego sprzętu firmy Intel mogą ustawić tę opcję uruchamiania, by zwiększyć ilość klatek. Rozwiązanie to nie jest zalecane pozostałym użytkownikom, gdyż może pogorszyć płynność gry na zdecydowanej większości procesorów graficznych.

MAPY

Anubis:

  • przeniesiono do puli map trybu turniejowego
  • naprawiono problemy z odbijaniem się wody
  • naprawiono wszystkie raporty clippingu oraz niezamierzonych boost spotów
  • poprawiono wydajność.

Inferno:

  • od ściany przy drzwiach na balkon na A można teraz odbijać granaty błyskowe
  • poprawiono ustawienia HDR

Office

  • dodano śnieg na śmietniku na tylnym podwórku.
  • maszyny do napojów zostały uzupełnione
  • Office to od teraz środowisko dla niepalących
  • pomieszczenie do odpoczynku w kuchni zostało uprzątnięte

Overpass:

  • wprowadzono nowy model kolizji na śmietnikach znajdujących się wokół mapy
  • naprawiono piksel boost #151 w wodzie na B
  • zmodyfikowano oświetlenie mapy
  • zmieniono tył bombsite’u A

Chlorine:

  • zmieniono oświetlenie otoczenia na jaśniejsze odcienie
  • zmieniono domyślny modelu postaci CT na FBI
  • dodano sklejki na B dla lepszej widoczności
  • usunięto kałuże wody, aby gracze nie byli widoczni przez smoke’a
  • naprawiono portal przy skrzypiących drzwiach
  • dodano clip granatu na żółtej plandece
  • zawarto brakujący materiał dla błyszczących oczu
  • naprawiono problem z przycinaniem w pobliżu szalonej rzeki
  • naprawiono kilka miejsc, w których mogła utknąć bomba

Mirage:

  • naprawiono pewne problemy z clippingiem
  • zablokowano widzenie pod samochodem na bombsitcie B.

Warto zajrzeć na:

Źródło: Cybersport.pl

Komentarze (10)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper