Ghost of Tsushima w 30 fps na PS4 Pro. Sucker Punch o wydajności produkcji
Opracowując swoją najnowszą grę w samurajskich realiach, ekipa Sucker Punch nie tylko postawiła na ogromną zawartość. Jason Connell, dyrektor artystyczny studia, zdradza na jaką wydajność będziemy mogli liczyć w trakcie rozgrywki.
Ghost of Tsushima to niewątpliwie jedna z najważniejszych premier Sony pod koniec tej generacji. Deweloperzy z Sucker Punch tworząc świat zainspirowany japońskimi realiami, opracowali ogromną mapę przepełnioną aktywnościami i historiami do poznania. Gracze spędzą przy produkcji całkiem sporo, bo nawet 50 godzin. Jak jednak tytuł wypełniony tyloma detalami będzie radził sobie z płynnością?
W najnowszym wywiadzie z Jasonem Connellem, dyrektorem artystycznym gry, został on zapytany o rozdzielczość i wydajność, jaką produkcja będzie osiągać. Gra działać będzie w 30 fpsach również na PS4 Pro. Twórca zaprzeczył informacji o powstaniu trybu 60 fpsów, podkreślając jednocześnie, że studio zawsze dążyło do osiągnięcia płynności na poziomie 30 fps. Ghost of Tsushima będzie osiągać również dynamiczną rozdzielczość 4K na PlayStation 4 Pro.
Jak wspominaliśmy już wcześniej, deweloperzy z Sucker Punch podkreślają, że ich najnowsza produkcja wyciśnie całą moc z PS4. Liczymy więc na solidną dawkę klimatu XIII-wiecznej Japonii, w której będziemy mogli się zatracić już w lipcu.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Ghost of Tsushima.