Ghost of Tsushima posiada jedno zakończenie i gracze skorzystają z jednej katany
Twórcy Ghost of Tsushima przybliżają graczom wielką przygodę Jina. Sucker Punch stawia na realizm, więc przez całą grę nie zmienimy broni, ale za to możemy liczyć na coraz lepsze opanowanie katany. Nie możemy jednak szykować się na odcinanie głów lub wybranych kończyn.
Sucker Punch postanowiło odpowiedzieć na pytania fanów i na blogu PlayStation pojawiła się nowa notka. Twórcy potwierdzili, że Ghost of Tsushima to „jedna historia”, która ma przedstawić podróż głównego bohatera, nie otrzymamy dodatkowych zakończeń i studio tym razem nie zdecydowało się na żaden system karmy.
„Gra opowiada historię o poświęceniu Jina, by stać się Duchem. Gracze mogą walczyć przede wszystkim mieczem, łukiem lub przez skradanie się – w ten sposób Jin staje się legendą dla mieszkańców Tsushimy, a postrachem dla Mongolskich Najeźdźców.”
Autorzy skupili się na tym, by przedstawić historię jednego bohatera, który podczas całej opowieści stanie się prawdziwym herosem. Gracze od początku do końca przygody skorzystają z jednej broni, ponieważ Jin będzie wybijał wrogów za pomocą rodzinnej pamiątki:
„Katana Jina jest pamiątką rodzinną i będzie z nim od początku do końca. Jako zabójczy samuraj, jest to jego główna broń w walce z najeźdźcami. Ostrze Sakai to coś, co będzie rozwijało się wraz z Jinem podczas jego podróży.”
Jin na naszych oczach stanie się prawdziwym Duchem, zacznie korzystać z rozbudowanych gadżetów, będzie w sekundzie znikał z pola walki, by zaatakować rywali z ukrycia i te wszystkie możliwości zostaną zaprezentowane właśnie przez umiejętności.
Nie możemy także liczyć na odcinanie głów lub przykładowo wybranej, prawej ręki. Jin atakuje szybko, bez bawienia się z wrogiem i chce być skuteczny, więc deweloperzy nie pozwolą nam decydować o ataku. Twórcy zapewnią trzy poziomy trudności (łatwy, normalny, trudny) i nawet na trudnym mamy poczuć, że choć starcia są niezwykle wymagające, to tytuł nie oszukuje.
Jin nie będzie także pływał, ale chętnie skorzysta z możliwości swojego konia, który zawsze pojawi się w odpowiednim momencie i pomoże przedostać się do wybranego miejsca.
Wcześniej Sucker Punch potwierdziło, że gra będzie działać na PS4 Pro w 30 klatkach na sekundę i wyciśnie całą moc z konsoli Sony.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Ghost of Tsushima.