Outriders odkrywa kolejne sekrety. Zobaczcie piromantę na świeżej rozgrywce
People Can Fly zaprezentowało dzisiaj nowe elementy z Outriders. Gracze mogli spojrzeć na pełną prezentację kolejnej klasy, a w dodatku deweloperzy nie zapomnieli o pokazaniu następnej miejscówki. Szykuje się kawał ciekawej pozycji dla fanów looter shooterów.
Outriders nie jest zwykłym looter shooterem. Twórcy postawili na mocną fabułę i w całej historii znajdziemy 90 minut przerywników filmowych, w których będzie występować główny bohater. Twórcy przygotowali wielką opowieść, która ma zachęcić graczy do odkrywania świata gry.
Na materiale autorzy pokazali mapę oraz zróżnicowane lokacje – trzeba przyznać, że ich propozycja wygląda naprawdę świetnie. Autorzy podkreślają, że podczas rozgrywki natrafimy do rozbudowanych lokacji, w których otrzymamy szereg możliwości do wykonywania zadań pobocznych. Główny wątek będzie oczywiście prowadzony jedną ścieżką, ale zainteresowani bez problemu trafią na nowe tereny, by uczestniczyć w kolejnych wyzwaniach.
Outriders to pod względem rozgrywki rozbudowany looter shooter, w którym będziemy nie tylko często zmieniać sprzęt, ale otrzymamy również możliwość korzystania z ciekawych umiejętności. Bohaterowie mogą eliminować najmocniejszych przeciwników dzięki potężnym zdolnościom.
People Can Fly pozwoli nam również odwiedzić HUB-y, gdzie spotkamy postacie i będziemy mogli z nimi porozmawiać o wydarzeniach. Gracze skorzystają przykładowo z pomocy Jakuba, który jest kierowcą i może nas dostarczyć do wyznaczonych miejsc. W obozowiskach dostosujemy naszą postać, kupimy świeże bronie lub włączymy matchmaking, by eksplorować świat z innymi graczami.
Polacy potwierdzili również, że za udźwiękowieniem Outriders odpowiada Inon Zur. Kompozytor pracował przy muzyce do między innymi: Lineage II, Icewind Dale II, Baldur's Gate II: Tron Bhaala, Fallout 3, Fallout: New Vegas, Dragon Age: Początek, Dragon Age II, Prince of Persia (2008), Syberia, Syberia II, Syberia 3, Lionheart, Fallout 4 czy też Crysis.
Podczas transmisji otrzymaliśmy także dokładny wgląd w piromantę – jest to klasa postaci, która chętnie korzysta z siły wulkanów. Przedstawiciele tej klasy walczą na średnim dystansie, a każdy jego atak z bliska podpala wrogów. Piromanci będą leczyć się, gdy zabiją przeciwników oznaczonych siłą ognia.
Twórcy zaprezentowali pierwsze umiejętności, między innymi: bomba termiczna (rywal wybucha i atakuje innych), Ash Blast (spopielenie przeciwników, którzy są zamrożeni na chwilę) oraz Heatway (fala ognia atakująca przeciwników napierających na bohatera). Piromanci podobnie jak w przypadku innych klas mogą łączyć zdolności, by wykorzystywać ich potencjał. Twórcy pokazali także drzewko umiejętności piromanty i kolejny raz podkreślili – nie damy rady zdobyć wszystkich zdolności podczas jednego przejścia, ale możemy swobodnie zmieniać punkty doświadczenia, by wydobyć z postaci najlepsze cechy.
People Can Fly zapewni rozgrywkę na 25-30 godzin dla jednej klasy, ale ukończenie dodatkowych zadań, epilogu oraz kolejnych wyzwań zajmie 2-3 razy więcej. W grze znajdziemy 6 miejsc dla postaci, a dzięki skrzynkom będziemy mogli wymieniać przedmioty pomiędzy bohaterami.
Sprawdźcie także zapis pierwszej relacji i poznajcie nasze wrażenia z gry.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Outriders.