Microsoft Flight Simulator. Twórcy dopięli umowę z FlightAware i obiecują rzeczywisty ruch powietrzny w grze
Wygląda na to, że utalentowana ekipa z Asobo Studio zrobiła kolejny krok w kierunku zwiększania immersji w nadchodzącym symulatorze lotnictwa.
Microsoft Flight Simulator to jedna z tych gier, na którą na pewno czekają fani realistycznej grafiki. Wszystkie dotychczasowe materiały robią ogromne, pozytywne wrażenie. Dla tych, którzy uwielbiają symulatory, szczególnie lotnictwa, może być to najważniejsza gra roku.
Niezwykle odprężające jest oglądanie kolejnych ujęć z testów, do których dostęp dostała spora liczba graczy. Co więcej, wiemy dzięki temu, że gra rzeczywiście się rozwija. Dodatkowo otrzymujemy stałe aktualizacje od twórców z Asobo Studio, którzy dzielą się informacjami w specjalnych wpisach na blogu.
W najnowszym dowiadujemy się, że przejście z fazy alfa na beta będzie miało miejsce pod koniec lipca, a dokładną datę poznamy już za kilka dni. Największą jednak informacją jest fakt podpisania współpracy z firmą FlightAware, która zapewni rzeczywiste odwzorowanie ruchu powietrznego w grze!
Jorg Neumann, szef Microsoft Flight Simulator, nie kryje radości z takiego obrotu spraw i bardzo cieszy go fakt, że realizm w projekcie wejdzie na kolejny poziom:
Zespół Microsoft Flight Simulation w pełni poświęca się tworzeniu najdokładniejszej repliki realnego świata, jaką można tylko zobaczyć z perspektywy samolotu.
Danym od analityków z FlightAware to coś wspaniałego. Jesteśmy zachwyceni, że możemy zapełnić ten świat rzeczywistym ruchem lotniczym na całym świecie, czy to na ziemi, czy w powietrzu.
Data premiery pełnej wersji gry jest wciąż nie znana, ale najprawdopodobniej ukaże się ona na Xbox One oraz PC.