Ghost of Tsushima dostępny do pobierania. Sucker Punch: „to największa gra, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy”
Ghost of Tsushima trafi do graczy już w przyszłym tygodniu, tymczasem Sony udostępniło już opcję pobierania gry. Studio zdradziło nowe informacje dotyczące projektowania świata i potwierdziło: to największa produkcja w historii Sucker Punch Productions.
Twórcy Ghost of Tsushimy coraz chętniej zdradzają szczegóły dotyczące produkcji i pokazują nadciągającą przygodę. Ostatnio zespół opowiadał o trybie Kurosawy oraz zaprezentował kolejny zwiastun przedstawiający historię samuraja.
Premiera gry odbędzie się już za tydzień, jeśli więc zdecydowaliście się na cyfrowe wydanie – możecie włączyć konsolę i pobierać pliki z PlayStation Store. Sony pozwala graczom przygotować się na premierę, więc nawet osoby ze słabszym Internetem zdążą ściągnąć produkcję.
Na blogu PlayStation zawitał nowy wpis, w którym Joanna Wang opowiada o zaprojektowanym świecie. Twórcy nie zdecydowali się na bezpośrednie odtworzenie wyspy Cuszimy, a wprowadzili jej „istotne elementy”, mieszając je z pewnymi ważnymi inspiracjami zaczerpniętymi z innych japońskich krajobrazów.
Sucker Punch Productions przygotowało największą grę w swojej historii. Mapa została podzielona na trzy regiony, a podczas rozgrywki natrafimy na ponad 40 różnorodnych biomów:
„Ghost of Tsushima jest zdecydowanie największą grą, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy. Mapa jest podzielona na trzy regiony wypełnione ponad czterdziestoma różnorodnymi biomami i setkami ciekawostek.”
Twórcy ponownie podkreślają zasadę, która im przyświecała w trakcie tworzenia produkcji: jeśli coś widzisz, możesz się tam udać. Zespół czerpał garściami z filmów, gier, malarstwa, by zapewnić jak najbardziej zróżnicowane miejsca. W trakcie gry będziemy przemierzać bujne lasy, bagniste bagienne tereny czy tez nawet wejdziemy na zamarznięte górskie lokacje.
„Chcemy zaprezentować Wam autentyczny, wiarygodny świat, świat, który będzie Was wołał, zapraszał do odkrywania, świat bogaty i pełen niespodzianek.”
Joanna Wang podkreśliła, że wyspa jest bardzo bogata, różnorodna, a jednocześnie cały czas się zmienia. Poznając historię samuraja możemy natrafić na kilka niespodzianek: stanąwszy na szczycie klifu, zobaczyć wielką burzę na horyzoncie, czy podczas przechodzenia przez most, nagle doświadczyć opadów deszczu.
„Odkrywanie świata Tsushimy jest główną częścią naszej gry, a środowisko traktujemy jak żywą postać. Taka, która oddycha, porusza się, ma własną osobowość, jest czarująca i różnorodna.”
Już wcześniej deweloperzy opisywali, że samo odkrywanie Cuszimy zapewni sporo atrakcji, a podczas rozgrywki będziemy stale zaskakiwanie różnorodnymi wydarzeniami.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Ghost of Tsushima.