Hellblade 2 było prezentowane na materiale nagranym w czasie rzeczywistym. Epic Games potwierdza
Fantastyczny zwiastun Hellblade 2 zapowiadający nową grę Ninja Theory nie był kolejnym CGI, który miał za zadanie widowiskowo zaprezentować next-genową produkcję. Epic Games potwierdziło, że Senua była renderowana w czasie rzeczywistym.
Podczas ubiegłorocznego The Game Awards zobaczyliśmy nie tylko pokaz Xboksa Series X, ale Microsoft zapowiedział Hellblade 2. Mimo iż nie poznaliśmy zbyt wielu szczegółów dotyczących gry, deweloperzy informowali, że materiał został przygotowany w czasie rzeczywistym.
Część graczy nie wierzyło, że produkcja może odznaczać się tak wysoką jakością oprawy, tymczasem wszelkie wątpliwości zostały wczoraj rozwiane przez Epic Games. W trakcie Unreal Fest Online prezentowano możliwości Unreal Engine i poruszając kwestię „niezrównanej jakości postaci w czasie rzeczywistym” oczom widzów ukazała się Senua z Hellblade 2. Firma nawiązała do prezentacji Microsoftu.
Tym samym Epic Games zakończyło trwający kilka miesięcy spór, w którym niektórzy twierdzili, że „Hellblade 2 nie może wyglądać tak dobrze”. Wiele wskazuje na to, że najnowsza pozycja Ninja Theory będzie prezentować olśniewającą grafikę, choć niekoniecznie zawsze będziemy jej doświadczać w trakcie rozgrywki.
Już wcześniej Microsoft potwierdził, że Hellblade 2 wykorzysta moc Xboksa Series X i powstanie na Unreal Engine 5.
Epic Games confirm that Hellblade II’s trailer was running in real-time: pic.twitter.com/5Lh16Ht9jF
— Milkky (@ReallyMilkkyWay) July 14, 2020
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Senua's Saga: Hellblade II.