Świat Far Cry 6 jest inspirowany Kubą. Twórcy chcieli uchwycić specyficzną atmosferę państwa
Podczas produkcji swojej piaskownicy Ubisoft po raz kolejny inspirował się prawdziwym miejscem. Nie bez powodu w przypadku Far Cry 6 deweloperzy spędzili czas na Kubie - głównym celem było zapewnienie odpowiedniej atmosfery i oddanie klimatu tego kraju bezpośrednio w grze.
W trakcie Ubisoft Forward potwierdzono prace nad Far Cry 6. Gra będzie dostępna na początku przyszłego roku i tak jak spekulowano – głównym antagonistą został Giancarlo Esposito, który już teraz zbiera pochwały za pierwszy materiał.
Ubisoft małymi krokami przygotowuje graczy na premierę. Na oficjalnym blogu producenta i wydawcy Navid Khavari potwierdził kolejną informację – deweloperzy tworząc Yarę inspirowali się Kubą:
„Kiedy mówisz o partyzantce, jedziesz na Kubę. Byliśmy bardzo, bardzo szczęśliwi, że mogliśmy polecieć na Kubę. Spędziłem tam około miesiąca z ekipą, objeżdżając wyspę. Poznaliśmy tak wielu niesamowitych ludzi, poznaliśmy muzykę i kulturę, a także prawdziwych, byłych partyzantów.”
Twórcy ponownie spędzili trochę czasu w nowym kraju, by móc wczuć się w specyficzną atmosferę okolic i zaprezentować miejsce „niemal zamrożone w czasie”. Ten zwrot pojawił się w przecieku z PlayStation Store i od razu mógł skojarzyć się graczom właśnie z Kubą:
„To był prawdziwy punkt wyjścia dla naszej wyspy Yara, ponieważ nie tylko chcieliśmy opowiedzieć historię nowoczesnej rewolucji partyzanckiej, ale także chcemy przedstawić historię wyspy, która jest prawie zamrożona w czasie, jak żywa pocztówka z lat 60-tych, którą gracze mogą doświadczyć i przejść.”
Far Cry 6 zadebiutuje w lutym, dlatego też w następnych tygodniach będziemy często słyszeć o grze Ubisoftu.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Far Cry 6.