Metal Gear Solid Remake wygląda niesamowicie w Unreal Engine 4. Pierwszy gameplay z fanowskiego projektu
Fani starszych gier nie ustają w wysiłkach twrorzenia remake'ów ulubionych gier z ery pierwszego PlayStation. Jednym z najciekawszych projektów w tym stylu wydaje się Metal Gear Solid: Ghosts of Shadow Moses.
Autor Metal Gear Solid: Ghosts of Shadow Moses, który póki co pozostaje anonimowy, ma zamiar odtworzyć wszystkie walki z bossami, znane z Metal Gear Solid, które wyszło w 1998 roku na PlayStation. Twórca remake'a ma zamiar ograniczyć się tylko do starć z bossami, ze względu na fakt, że wykonanie wszystkich poziomów z gry zajęłoby zbyt wiele czasu.
Projekt wykonywany jest w Unreal Engine 4 i już teraz - w początkowej fazie prac - wygląda bardzo obiecująco. Stworzony póki co gameplay został zademonstrowany w filmiku, który znajdziecie poniżej. Materiał wideo przedstawia starcie Solid Snake'a z maszyną bojową, zwaną Rexem.
Póki co projekt Metal Gear Solid: Ghosts of Shadow Moses nie dorobił się nawet przybliżonego terminu premiery. Miejmy nadzieję, że autor poradzi sobie z odtworzeniem wszystkich walk z bossami w środowisku Unreal Engine 4.
Poniżej możecie przypomnieć sobie jak wyglądała walka z Rexem w oryginalnym wydaniu gry.